j-born Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 finns det någon mer reloadkod man kan använda tillsammans med signup på någon annan sajt än bestpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Dear Danne, We do apologize for the delay to your mail; as to your question yes the bonus is withdrawable, the reason some of our clients are having trouble making the withdrawal is there has been some kind of glitch in the system, but we assure you that our technical team has and is working hard to have this issues worked out,we kindly as your understanding and patience on this matter. Kind Regards, Michelle, Metropolitanpoker Support Team. --------------------- Det ska asså vara ok att casha ut metropolitan bonusen nu? dom säger ju det men samtidigt säger dom att deras tekniker arbetar för att fixa problemet..menar dom bara att dom ska fixa så det inte står att bonusen försvinner när man cashar ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MachoMan Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Det går inte att casha ut överhuvudtaget just nu tror jag... Eller dom kommer bara upp på pending men sen går det dagar och inget händer. Bara att avvakta...................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacGowan Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 hur många vip i timmen känar man i snitt på NL 0,5-1 ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cibol Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Spelar 6-8 bord 0,5-1 och drar in ca 250-300 vips i timmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Nån som kan säga mig ifall Fulltiltpoker's bonus är någe att ha? Det jag hittat på sidan är: "For each dollar raked from a pot, every player who was dealt cards for that hand will earn one point. You can earn partial points if less than one dollar is raked, and you can earn up to three points per hand. Each point is worth $.06, so you can earn up to $18 per hundred hands" Betyder alltså att man ska ha 10 000 pts för att få sina $600 (max bonus) Nån som vet hur mkt man kan räkna med ifall man lirar 4st NL100 6manna i timmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NeutroN Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Någon som vet om det är någon tidsbegränsing på alla bestpokers bonusar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glurmo Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 nån som vet nån bonuskod till betfair? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niikke Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Har gjort 1200 vip nu och har fått 140 euro, men jag satt in 2x140 . ska man få allt samtidgit eller kmr det efteråt det andra .. att notera är väl att jag satt in 140 dagen efter den första Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneaky Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Cleara bestpokers för en timme sedan, tog 10 min sen satt det €560 friska på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneaky Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 fast nu blir jag riktigt nervös, kommer inte åt cashieren när jag loggar in på sidan, samma för någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokersve Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 fast nu blir jag riktigt nervös, kommer inte åt cashieren när jag loggar in på sidan, samma för någon? Ja samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Samma för mig. Jag clearade precis bonusen. Fick ut mina €420 direkt. Har cashat ut vad jag satte in så har man en bra rulle med pluspengar att börja bygga med igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
abris Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Jag körde bara 3st reloader... har inte hänt nåt än... hoppas det dyker upp. klarade mina 3 reloads nu också för 10 sekuner sedan. inte fått något än. fick du din bonus tillslut? jag tog de 3 140euros bonusarna samt reloaden (satte in 240euro för 50% så att det exakt skulle bli 1200) men har en dryg timme efter det att jag spelat in vip poängen inte sett till nån bonus. hoppas fan den kommer. att jag inte har fått reloaden bonusen kan jag förstå, det är väl 30dagar på den men dom andra? ni som precis har spelat in vip poängen kan väl skriva en rad om vilka bonusar ni spelat, vilken tid ni blev klara med bonusen osv. och framförallt ifall ni fick några pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Blev klar med 1200VIP för 30 minuter sen. Ingen bonus än. En kompis blev klar lite tidigare och hade inte heller fått. (4x reloads och signup) Kanske tomten som sitter och delar ut bonusarna har somnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
abris Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Blev klar med 1200VIP för 30 minuter sen. Ingen bonus än.En kompis blev klar lite tidigare och hade inte heller fått. (4x reloads och signup) Kanske tomten som sitter och delar ut bonusarna har somnat? suck ja, fan om man inte får den. ser att matteprof fick sin för inte så länge sen. har hela tiden tänkt att det va bäst att cleara den så fort som möjligt då jag är säker på att den kommer stängas. försökte också spela ihop poängen innan kl 2400 ifall dom kan ha nån sån gräns men han inte riktigt. aja ska väl inte ge upp och börja grina riktigt än. hoppas det är som du spekulerar i att tomten vaknar till morgonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 vip-poängen intjänade under dagen brukar ju "försvinna" nån gång efter 00:00 för att komma tillbaka dagen efter så bonusen kommer nog samtidigt som de kommer tillbaka. Så var det för mig med en martinspokerbonus tidigare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Blev klar med 1200vip för en 7-8 timmar sedan. Fortfarande inte sett till någon bonus Men gjorde även sign-on bonusen. Å verkar ju helt konstigt att den inte skulle betalas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tertep Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Hoppas det funkar för er, jag väntar på en cashout från martinspoker så jag ska kunna göra bonusen sen. Rapportera hur det går är ni snälla Jag tycker det är konstigt om dom tar bort bonusar för folk som redan börjat köra dom. Om det står att man får bonus när man depositar så borde det gälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Kan kanske ha att göra med att de har massiva serverproblem just nu... 190 spelare på 33 bord... men jag hittar inte en kotte, antagligen de som sitter fast på sng borden där det står Start Time: Crashed... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimond Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Fick 560 30 min efter att jag hade 1200vip på kontot. lätt! För alla er som ska börja jobba in bonusarna vill jag rekommendera FL 1/2 och 2/4!!! Hahahaha, tightare bonushoreri får man leta efter. Jag har spelat B2B länge och har aldrig varit med om så många hajjar (eller wannabiehajjar) där tidigare. Måste vara många stackars bonusjagare som loosat hälften av bonusen innan dom var klara. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
abris Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 phew, gött min bonus fanns där nu på morgonen, 420euro. dom resterande 120 kommer väl efter 30dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Fick 560 30 min efter att jag hade 1200vip på kontot. lätt!För alla er som ska börja jobba in bonusarna vill jag rekommendera FL 1/2 och 2/4!!! Hahahaha, tightare bonushoreri får man leta efter. Jag har spelat B2B länge och har aldrig varit med om så många hajjar (eller wannabiehajjar) där tidigare. Måste vara många stackars bonusjagare som loosat hälften av bonusen innan dom var klara. Haha. Ja, tajta spelare går man alltid minus mot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Fick detta mail från Bestpoker.com nu Ang. Din sign-up code Pokerforum 140 Hej, Vill bara välkomna dig till Bestpoker.com. Om du mailar vilken storlek du vill ha på t-shirten så skickar vi en till dig direkt. Med vänlig hälsning Bestpoker.com Hehe, blev lite förvånad när det stod, "Ang. Din sign-up code Pokerforum 140" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Yihaa... mina kom in nu också. Bara vänta 30 dagar på ytterligare 120. Sen måste jag spela 400 händer till. För han som skrev bestpokerguiden för mongon skrev att en kod vad texax140, men det funkade ju inte. Så tog mig 400 händer innan jag provade igen och insåg att det nog skulle vara texas 140 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts