lagu2653 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Jag såg att om man har pengar ståendes på NETeller's debit card en tid så drar de en avgift på beloppet. Drar de något om man har pengar ståendes på det vanliga NETellerkontot (inte debit card)? Hur är det med pokerrummen tar de någrqa avgifter om man har pengar hos dem men inte spelar under en tid? Citera
TANDEMCYKELN Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Jag såg att om man har pengar ståendes på NETeller's debit card en tid så drar de en avgift på beloppet. Drar de något om man har pengar ståendes på det vanliga NETellerkontot (inte debit card)? Nej, inga pengar dras från ditt vanliga NETellerkonto. Enligt min mening är NETellers kreditkort en avgiftsfälla, som inte ska användas annat än i nödfall. Hur är det med pokerrummen tar de någrqa avgifter om man har pengar hos dem men inte spelar under en tid? Jag har sett rapporter om att vissa sajter gör det. Det handlar då dock om flera månaders inaktivitet. Se till att bara ha pengar på sajter du spelar på. Jag har själv varit dålig med denna fråga och har haft pengar på ett tiotal sajter, men i helgen tog jag mig i kragen och cashade ut en hel del pengar till NETeller. Citera
Recommended Posts