Chipleader_87 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Om man nu mot all förmodan skulle kvala in till samma, låt oss säga EPT eller WPT turnering genom olika sajter, vad händer då? Vinner två satelliter till samma event, vad händer? * RP, tidigare "Satelliter!? 2, vad händer ?" och flytt till Poker OT - QoS * Citera
MJ Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Ja va fan händer???? Ett inte allt för vågat tips är att du får spela turneringen du kvalat in till Det står ALLTID vad som ingår i ett paket och du får väl lite mer detaljer efter en eventuell satellitvinst. Citera
Chipleader_87 Postad 21 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2006 Hehe, jag undrade vad som hade hänt om man kvalat in till WPT eller EPT genom olika satelliter. Vad skulle hända då? Om hade 2 paket? Citera
wolf Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Om man nu mot all förmodan skulle kvala in till samma, låt oss säga EPT eller WPT turnering genom olika sajter, vad händer då? Det var en lurig fråga. Om man vinner 2 inträden på samma sida så brukar väl de ofta ge en cash pris istället. Man får väl hoppas att någon av sidorna man kvalat till går med på att ge en ett prisbelopp istället för platsen i turneringen Citera
Ceritus Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Personligen tycker jag att det där låter som ett väldigt trevligt problem Jag skulle tro att du möjligen kan sälja platsen eller att siten ger dig pengar för platsen, kanske 20-30% av vad den är värd. Beror nog på vad som står i sidans avtal- Citera
Tiggr Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Skulle tippa på att du får platsen på båda sidor. Dock så kan du ju bara utnyttja en plats så en av vinsterna fryser inne. Man kan inte sälja en plats man vunnit genom en satellit om du inte vinner två på samma sida. Citera
MJ Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Som sagt du kan alltid hitta villkoren, det kan ju vara "package can not be transfered" och har du vunnit två sådana, hur smart har man då varit? Kolla alltid upp vad som gäller! Citera
Cyntax Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Borde man inte få dubbelt så många startchips? Citera
Phraeg Postad 23 Januari , 2006 Rapport Postad 23 Januari , 2006 Jag kvalade till WSOP genom två siter. William Hill köpte tillbaka sätet av mig för hela värdet. Citera
Recommended Posts