sallor Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Hakan: szas,ll,klkfdr näsan: sallor armbågen: sakllkoirde stortå: sallor tunga: sallor Citera
oggeking Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Hakan: ogkkkinhg Pannan: logbvfgdking Stortå: oggekking Citera
kfluffie Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Hakan: kifrrflpougtftg9ir4eArmbågen: kffluffie Stortån: kffluffioe Näsan: kffluffie Pannan: u9r5tf4dr5f4dtok 7frctrd3ecfuji9r8kd4e Dicken: k f f lju f f niez (tänkte efter köra med tungan men kom på att det skulle jag nog ha gjort före den sista skrivna, så den avstod jag ifrån!) Nu ska jag prova på det när jag är lite berusad!!! Hakan: km,jfcv fcv k,m hujynvgf bcgfvb kjiumtrgf Armbågen: iolkgfvtrgfvlk,.8ikujgfcvgfv8i9ok5tr Stortån: oi9,gf 9o87ku9,lgfvgth ui}]liumyhunmj Näsan: i9i8uderfdikoiufdrfd7u8 Pannan: ilkjm hujytikujm Dicken: ksdjihqy ahjyjwji4k oaY§6 TH mvh //kf EDIT: Capslock - MVH //KF Citera
Recommended Posts