nygreen Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Tja, vilket är det snabbaste och enklaste sättet att lägga in pengar på b2b ? Nygren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fishifish Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Tja, vilket är det snabbaste och enklaste sättet att lägga in pengar på b2b ?Nygren Visa.. CC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 19 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Hur gör man detta då ?? Vad är CC ? Kan itne så mkt Tja, vilket är det snabbaste och enklaste sättet att lägga in pengar på b2b ?Nygren Visa.. CC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 CC betyder alltså credit card. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 kredit kort om man ska vara ännu tydligare. Alltså mastercard och visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Tja, vilket är det snabbaste och enklaste sättet att lägga in pengar på b2b ?Nygren Snabbast och enklast, Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garviset Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 På just b2b kan dessa två metoder (CC och Neteller) innebära vissa problem om man vill utnyttja bonusar. Max CC-insättning för nya kunder ligger ofta på 200 euro vilket omöjliggör maxbonus på tex Staffpoker. (Mailade dem om att få gränsen höjd men icket.). Sen så tas det ut en ganska betydande växlingsavgift om man väljer att föra över pengar från sitt dollar-Netellerkonto till en b2b-site som ju kör med euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Max CC-insättning för nya kunder Näj, det ska räcka med mail för att ändra detta om din supportkontakt sagt att så inte kan ske har det blivit fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 jag mailade martinspoker och bad dom öka mitt CC limit men det gör dom bara för bättre kunder sa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 jag mailade martinspoker och bad dom öka mitt CC limit men det gör dom bara för bättre kunder sa dom öhm jag kunde sätta in 1500 utan problem som första deposit... jag behövde inte ens fråga .. hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 ja förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts