Gå till innehåll

Förväntad vinst och målsättning?


Ziner

Recommended Posts

ok tagit till mig av kritiken lägger till lite

 

jag spelar 0.5/1 1/2 NL

 

Har dock inga vinst mål för tex en månads period. finns det någon annan här på forumet som lirar samma nivåer som jag, kanske vill berrätta vad deras mål e per månad är. Eller vilken vinst jag bör kunna spela ihop. jag multitablar dessutom upp till 5 bord per session när jag får min nya skärm förväntar jag mig upp till 8 bord.

 

Spelar väl en 40 50 timmar i veckan (ibland mer ibland mindre). om jag är en vinnande spelare, de kan jag säga med allra största säkerhet att jag är. dock precis gått ur en period med 5000 kalla händer. trackar dock inte alla mina händer för då blir datorn seg. vill väl mest veta vad andra tjänar som lirar mina limits.

 

* RP, la till målsättning - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns inte som någon annan än du själv kan uppskatta din vinst. Vi har ju ingen aning om hur bra/dålig pokerspelare du är, vilka resultat då nått tidigare, hur mycket du spelar osv. Ge det en månad så har ju iallafall någon form av mätvärde sen.

 

Så länge du går plus finns det ingen jätte anledning att oroa sig över att grannen plussar lite mer. Försök hitta hål i ditt eget spel, saker att förbättra men stirra dig inte blind på någon annans vinster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är oftast ingen poäng med att ha ett resultatmål då du inte kan påverka det fullt ut. Du kan ju spela helt jäkla perfekt i en månad och ändå backa... sätt upp andra mål som gäller de beslut du tar, hur du ska utveckla ditt spel, vad du ska fokusera på under varje spelsession etc etc.

 

Sedan kan du ju räkna ut hur mycket du skulle tjäna på en månad om du tar din winrateXspelade timmar, men det kan ju variera rätt mycket, så det blir mer ett riktvärde än ett mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...