Gå till innehåll

INFO William Hill Club Tour - 10/2 19.00


Smitaren

Recommended Posts

Fredagen 10/2 kommer Malmö Pokerklubb att arrangera en av deltävlingarna i William Hill Club Tour 2006.

Turneringen kommer inte att spelas på vanliga klubblokalen, utan vi lånar Cafe Vinyls lokaler på Amiralsgatan 6.

 

Turneringen börjar kl 19.00, var där minst 20 minuter innan för registrering.

 

Endast 40 platser, först till kvarn gäller.

 

För att kunna spela turneringen måste ni ha ett real money account på William Hill som vi öppnar åt er.

 

Vilka uppgifter som ni behöver skicka in står nedan. Maila till jens@malmopokerklubb.com med rubriken "William Hill". Jag kommer att skicka bekräftelse till er som anmält korrekt så fort jag kan.

 

Nedan följer information om tävlingen (mkt bra övervärde) som alltså ingår i William Hill Club Tour 2006.

 

/Jens, MPK

 

---------------------------------------------------------------

 

William Hill Club Tour 2006!

 

William Hill är ett av världens ledande företag inom betting och har för oss svenskar varit ganska okänt. Detta blir det ändring på, då WH under våren slår på stora trumman i Skandinavien och i synnerhet här i Sverige. William Hill Poker ligger på Cryptologic-nätverket, har en snygg & enkel klient och många bra spel på alla nivåer.

 

I 10 städer kommer välskötta klubbar/communities att arrangera en sponsrad turnering i Texas Hold’em No Limit med grymma övervärden.

 

Turneringsdatum:

 

2/2 Linköping

 

3/2 Gävle

 

4/2 Sandviken

 

8/2 Grebbestad

 

9/2 Göteborg

 

10/2 Malmö

 

11/2 Lund

 

23/2 Västerås

 

24/2 Eskilstuna

 

25/2 Stockholm

 

5/3 Online freeroll på William Hill Poker

Turneringen

 

På varje turnering finns turneringsledning, 4 dealerbord samt dealers. Antalet deltagare är begränsat till 40 personer och först till kvarn gäller. Buy-in till turneringen är 500+50 SEK. För att få vara med och spela måste man öppna ett real money account hos William Hill och det öppnar din klubb åt dig!

 

Grymt värde !

 

WH lägger till 8.000SEK till prispoolen på 20K samt att platserna 1-6 får delta i en freeroll på nätet (med 60 spelare) om 6 platser till William Hill Baltic Open i Tallin (24-26 mars 2006). Freerollen kommer att spelas den 5:e mars klockan 20.30 svensk tid. Varje plats är värd ca. 31.000SEK (Buy-in 2.000 + 200 Euro samt 1000 Euro för resa, boende & fickpengar)!

 

Till vissa av turneringarna kommer även ett filmteam från England att följa med och det som de filmar visas sedan på SKY.

 

 

Så anmäler du dig: OBS!Ni kan endast spela en turnering.

 

Du mailar följande info till din klubb:

 

1. Förnamn

 

2. Efternamn

 

3. Födelsedatum

 

4. Telefonnummer

 

5. Önskat användarnamn (minst 2 förslag)

 

6. Din mors födelsedatum (för kontakt med supporten).

 

Klubben öppnar därefter konto åt dig på William Hill med lösenord "12345678". Detta lösenord ändrar du när du loggar in på William Hill för första gången och därefter gör du en insättning så att du får ett real money account.

 

Övriga frågor om detaljer på orten (så som buy-in etc.) sköts om av respektive pokerklubb/community.

 

Turneringsstruktur

 

Startmarker: 5000

Tidsperioder: 20 mins

 

Level

1. 25-50

2. 50-100

3. 100/200

4. 150/300 - chiprace "25"-marker

Paus 15 mins

5. 200/400

6. 300/600

7. 400/800

8. 600/1200

9. 800/1600

10. 1000/2000

11. 1500/3000

12. 2000/4000

13. 3000/6000

14. 5000/10000

 

Beräknad turneringstid 4½-5 timmar.

Övrigt viktigt

 

William Hill kommer inför turneringen att i via klubbarna stämma av att deltagarna har skaffat sig ett real money account. Om en spelare deltar i en turnering utan att ha öppnat real money account, så kommer dess buy-in samt ev. vinster att vara förverkade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringen är först och främst till för nya användare på Will Hill. Dock är det ganska troligt att några platser kommer att gå till gamla användare. Vi får se hur många nya som reggar.

 

Maila mig om ni är intresserade av att spela med gammalt konto, så får vi se om det finns plats sen. Jag hör isf av mig ett par dagar innan.

 

/Jens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara 6 anmälda enligt rykte. Sen hörde jag ocksåa tt alla andra kvaltävlingar var inställda.... så då ska man alltså åka till Tallin då... men vi kan ju ändå spela om prissumman på fredag

 

Nu ska vi se här, nä, jag måste ha missuppfattat allting.

 

Var det :heart: som var bättre än :spade: eller :spade: efter :club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara 6 anmälda enligt rykte. Sen hörde jag ocksåa tt alla andra kvaltävlingar var inställda.... så då ska man alltså åka till Tallin då... men vi kan ju ändå spela om prissumman på fredag

 

Nu ska vi se här, nä, jag måste ha missuppfattat allting.

 

Var det :heart: som var bättre än :spade: eller :spade: efter :club:

 

SLUUUTA LJUUUGAAAA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...