Gå till innehåll

Pokersajt med NL$10?


edsf

Recommended Posts

Bossmedia nätverket har MASSOR av NL5 & NL10 bord, detta beror antagligen på att de har startbonusar some räknar rake som "varje hand du contriburat utöver blinds på" det gör att den självklara strategin för en bonushora (som jag) är att sitta och syna VARJE flopp om ingen höjer innan mig på så låga blinds som möjligt. Detta gör dock att dessa bord inte precis är någon bra träning för att bli bra på poker.. men det är lätt att spela ett vinnande spel mot alla dessa bonushoror som synar big lätt men lägger sig lika lätt efter, jag har dock gått plus trots min strategi :) räknade bara med att gå plus inklusive bonusen men moståndet e ju inte precis hårt.

ex på bossmedia site: xxx.sportingbet.com (bonus-30$ efter 100 rake-any contribute 70$ till efter ytterligare 400 rake, totalt x5 any contr rake)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest är fristående. Inte så många bord och spelare, med de växer. Å andra sidan kryllar det av fisk i alla former, upp till NL $5/$10. Mest fransoser, holländare, tyskar och italienare, kanske marknadsförs hårdast där, vet inte riktigt, men en sak är säker, fransoserna kan inte spela poker för fem öre... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest är fristående. Inte så många bord och spelare, med de växer. Å andra sidan kryllar det av fisk i alla former, upp till NL $5/$10. Mest fransoser, holländare, tyskar och italienare, kanske marknadsförs hårdast där, vet inte riktigt, men en sak är säker, fransoserna kan inte spela poker för fem öre... :P

 

Everest är väldigt stora i de länder som inte talar så mycket engelska och som vägrar släppa in engelska i sitt land.

 

Everests klient finns på en rad olika språk, och kollar man så är det mer regel än undantag att folk inte har engelsk klient.

 

Fördelen är väl att det är fisk som aldrig skulle ha spelat annars :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest bonus suger zebra-balle... typ...

 

Men alla fiskarna väger mer än väl upp det hela, och du behöver inte oroa dig för att jag ska äta upp dig för jag spelar inte där längre... ;)

 

Håller med ovanstående inlägg.

Bonusen borde inte få kallas bonus den är kass, men det behövs ingen bonus eftersom du kan bygga rulle ändå.

Gick själv ganska fort från 7$ till 1000$ på NL $10 bord innan jag flög vidare till andra saiter. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...