albin Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Efter att ha missat betala en räkning på min digital-tv till BBB så stängde dom av mitt bredband (tv:n fungerade fortfarande) trots att bredbandsfakturan var betald. Tänkte nu höra om det finns någon jurist eller liknande här som kan avgöra om det hela är lagligt.. Jag har iallafall skrikit mig hes i deras kundtjänst och det har nu löst problemet..men jag är iallafall lite nyfiken Citera
Jennez Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Är inte jurist och jag vet inte om det är lagligt. Men du kan säkert slå dig i backen på att det finns nån lite klausul i ert kontrakt som säger att de får göra så. Citera
satan68 Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Har själv bredbandsbolaget och dom stänger inte av om man missat, däremot om man inte betalar påminelsen. Ja, dom kan stänga av, står säkert i det finstilta som ingen läser. Citera
Skadast Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Hade Bredbandsbolaget för något år sedan. Var borta tre veckor och missade att ta med bredbandsräkningen. Kom hem den 18:e och de hade redan hunnit stänga av uppkopplingen. De är ena snabba rackare. Skumt att de stängde av internetuppkopplingen dock. Sa dom inget om det på supporten? Citera
albin Postad 12 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2006 Ringde supporten X antal gånger och fick olika besked varje gång. När jag till slut blev sur och krävde att få tala med en chef så tog det 10 minuter så var det igång igen Citera
Roy Ahl Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Ringde supporten X antal gånger och fick olika besked varje gång. Hehe, så där håller de alltid på. Det sitter ett gäng i Östersund som inte har en aning om vad de ska göra. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.