kAArle Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Hej! Tänkte kolla upp ifall någon har koll på ifall man kan använda samma kreditkortnummer inom olika klienter inom b2b nätverket? Citera
kAArle Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 Ja det kan du. oki Täbkte jag skulle testa det sen när jag reggat account och skulle sätta in pengar så står det att kreditkortet tidigare har använts av en annan användare och jag har aldrig varit inne på sidan innan. hmm? Citera
Steel Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Ja det kan du. oki Täbkte jag skulle testa det sen när jag reggat account och skulle sätta in pengar så står det att kreditkortet tidigare har använts av en annan användare och jag har aldrig varit inne på sidan innan. hmm? Står det inte att du ska kontakta supporten också? Prova det... Citera
kAArle Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 Ja det kan du. oki Täbkte jag skulle testa det sen när jag reggat account och skulle sätta in pengar så står det att kreditkortet tidigare har använts av en annan användare och jag har aldrig varit inne på sidan innan. hmm? Står det inte att du ska kontakta supporten också? Prova det... Jo det står det också iofs ska man skriva sitt nummer till dem då lr? Citera
Ekenstar Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Ja det kan du. oki Täbkte jag skulle testa det sen när jag reggat account och skulle sätta in pengar så står det att kreditkortet tidigare har använts av en annan användare och jag har aldrig varit inne på sidan innan. hmm? Står det inte att du ska kontakta supporten också? Prova det... Jo det står det också iofs ska man skriva sitt nummer till dem då lr? Ditt username räcker. Citera
Recommended Posts