Maartin Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Vem tycker ni är Sveriges bästa poker spelare? enligt er? Jag tycker Ken Lennard ni då? ~ Citera
Sansrom Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Jadu, vet inte riktigt. Du frågade samma sak igår och svaren finns här. Kanske var trådflytten som förbryllade dig? Citera
Maartin Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Jadu, vet inte riktigt. Du frågade samma sak igår och svaren finns här. Kanske var trådflytten som förbryllade dig? aa tack sorry för posten. Citera
Myssion Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Det var ju inte samma fråga iofs, eftersom jag har olika svar i de olika trådarna (om jag nu hade skrivit här). Citera
Sansrom Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Det var ju inte samma fråga iofs, eftersom jag har olika svar i de olika trådarna (om jag nu hade skrivit här). Helt sant! Så du tycker inte att du själv är bäst?! Vad är du för pokerspelare egentligen? Citera
Ruterkung Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Erik S är den bästa och tuffaste! I nl är det säkerligen Turitz, turneringar Legato och low limit jag... Citera
Recommended Posts