Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ofta när man spelar live blir man erbjuden s.k. tjänster av män och kvinnor. Hittills har jag alltid tackat nej, för att jag inte känner mig bekväm med att köpa sex, men på senare tid har jag märkt att övriga spelare tittar lite konstigt på mig.

Ska jag hänga med en grabb upp på rummet bara för att undvika att uppfattas som en torris, eller stå på mig?

Postad

Som man och hetero upplever jag det mycket besvärande att p.g.a. traditioner tvingas till mycket oetiska motbjudande handlingar.

Är inte detta något för Svenska pokerförbundet att ta tag i? Om pokern ska bli rumsren måste prostitutionen bort från borden och den allmäna acceptansen för sexköp som råder hos pokerspelare bör förändras.

Postad
Som man och hetero upplever jag det mycket besvärande att p.g.a. traditioner tvingas till mycket oetiska motbjudande handlingar.

Är inte detta något för Svenska pokerförbundet att ta tag i? Om pokern ska bli rumsren måste prostitutionen bort från borden och den allmäna acceptansen för sexköp som råder hos pokerspelare bör förändras.

Nej, nej, nej. Fel-fel-fel-fel-fel! Det är inte pokern som ska bli rumsren, det är prostitutionen.

Fler läderbögar på Cosmopol!