Gå till innehåll

Hellre utan avgifter


Krillet

Recommended Posts

Har aktivt spelat poker på nätet i drygt 3 år på Ladbrokes. Efter att kollat runt bla på detta forum bestämde jag mig för att prova något nytt ställe. Jag tyckte bet365 såg seriöst och bra ut så jag registrerade mig och satte in 8000 kr. Efter 500 raked hands kunde jag konstatera att jag kvalificerat mig för både januari-och nykundbonusen vilket skulle ge mig generösa 150 dollar.

Så här långt allt väl. Mailade till deras support och meddelade om min bonus i förra veckan. Har fortfar4ande inte ens fått något mailsvar. Däremot upptäckte jag till min stora förvånad att ca 1000 kr är draget som avgift!! för att jag satt in pengar till bet365.

Har inte orkat kolla men jag tar för givet att detta står i någon kursiv stil i avtalet jag accepterat. Men jag tycker detta är värdelöst. För det första tycker jag inte det ska kosta att sätta in pengar och för det andra. Om nu så är fallet tycker jag att det TYDLIGT ska framgå där jag sätter in mina pengar.

Är det så att jag är bortskämd med Ladbrokes generösa villkor och snabba support och denna typ av villkor är gängse i allmänt? Jag hoppas att det är något jag missat eller någon annan stor fördel med bet365 som kompenserar dessa i så fall värdelösa vilkor.

Nej, tacka vet jag Ladbrokes där är det fria uttag och insättningar=)

Mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du säker på det där?

Jag har satt in på Bet365 förut och dom har inte dragit någonting av mig förutom att dom har plussat på 1.5% på VISA-kortet i Kortavgift eller något men det tar ju alla sidor i stort sett.

 

Har du skickat ett mail till dom eller något?

 

Måste hänt något fel. Ett företag kan ju inte kräva betalt för att man ska sätta in pengar hos dom. Eller jo dom kan ju kräva men hur många skulle då spela där.

 

Nej du, skicka ett mail eller ring och fråga dom!

 

Du har inte spelat bort dom? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bet365 har svensk support till kl.01.00 varje vardag. Ring och fråga vart din "lax" tagit vägen. Jag har aldrig haft några problem med några konstiga avgifter hos dom iaf. Även fast Ladbrokes betalar ut direkt till kontot vilket är en fördel. Men jag får inte neteller att fungera på Laddies där då jag har mitt konto i SEK.

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat alla deras månadsbonusar och jag kan väl tala av egen erfarenhet och säga att supporten varierar. Ibland går det fort som attan och ibland, som nu för december, går det långsamt. Dock har jag alltid fått svar förr eller senare. Prova med att skicka mail till både den engelska och den svenska supporten. Ligg på, skicka ett varannan dag, så ska det nog lösa sig. De brukar heller inte ta ngn avgift, iaf inte om man använder Neteller. Bet är ett seriöst pokerrum så misströsta inte änn=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...