Macallan Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Har börjat spela en del HU SNG och det är skoj. Men, hittills har det bara blivit NLT och jag skulle hellre vilja testa FLT (andra pokerformer inte uteslutna men helst FLT). Vet att HU CG finns men det vågar jag mig inte på - jag har för svårt för att erkänna att en motståndare är bättre och inte bara har tur... Prima erbjuder en för $200 och det har jag tyvärr inte råd med. B2B och Ongame har bara NLT och Party inga HU öht om jag inte sett fel. Övriga nätverk har jag inte kunnat kolla (inga konton - men det fixas ju lätt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
silvio_d Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Har inte järnkoll på HU FLT men jag har i alla fall spelat en del sådana på Pacific Poker mot relativt lågt, men givetvis frustrerande motstånd... Tror lägsta buy-in ligger på 10+0.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zinna Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 ladbrokes har både pot limit och fixed limit med början på 5+0.5 edit: det finns ett PL-bord och det är 5+0.5 och det lägsta FL-bordet är 30+1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts