Gå till innehåll

Ranking 2006!


kentAA

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har klättringen börjat så nu är det bara att se upp där uppe i toppen!

 

Ne men drygt att inte få en träff någon gång när vi var tre kvar igår. 3k/6k i blinds och snitt på 70k så det blev lite spel. Men när man höjer till 18k så anser sig jämnt några att dom måste syna 12k till med typ K6 och liknande. Sen lär man slänga sig för ett monster bett på floppen!

 

Jaja congratz till Gemski igår! Du fick din andra korg i rad... hoppas hon är glad där hemma nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag säger då det jag.. När ska en bra hand hålla? Sist åkte man med AK off mot Q10 off. Sen igår med AQ off mot 77. Förvisso hade han övertaget med sina sjuor, men ändå.. Får så sjukt kalla kort! Man foldar tills man får en bra hand. Sen agerar man HÅRT när man väl får en bra hand, men ändå får man en kall syn. Jaja, bara att ta nya friska!

 

Grattis iaf till Riverapan som klättrar lite! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Slimman ringde idag och fråga om det var ranking fast dom var bara 15st.

Jag sa: Nej

 

Om ni tycker det är fel, så säg!

 

Tycker absolut inte man ska tumma på reglerna.. Det vore idiotiskt.. Borde väl ordförande fatta också :shock:

 

En ordförande behöver inte fatta allt, frågan ställdes från medlemmarna i lokalen. Reglerna bestäms utav tävlingsledningen och oftas blandar jag mig inte i detta regelverk. Min uppgift är att styra upp verksamheten samt vara klubbens kontakt samt pr-man tillsammans med KentAA utåt sett. Hoppas detta gått fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...