pozz2 Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 finns en hel de oliga citat o andra små texter i folks signaturer här. Hade varit roligt o listat dom bäst. Nicklas: Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker Ljung: "Dieselbilar drar minst bensin." - Aftonbladet e två ganska bra Citera
Staahla Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Jag gillade Djens signatur, vet dock inte om han har kvar den fortfarande. Det var ett citat av någon annan PF:are i stil med: "Målet är att bli en känslokall robot" Citera
bzkt Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Jeppan har den absolut bästa. "Det är många som har tassat nära linjen i några inlägg men ingen har, som MaLiik sprungit två mil över gränsen, dragit ner byxorna och bajsat på golvet." Citera
cafka Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Jeppan har den absolut bästa. "Det är många som har tassat nära linjen i några inlägg men ingen har, som MaLiik sprungit två mil över gränsen, dragit ner byxorna och bajsat på golvet." Men var det inte nån av moderatorerna som skrev det i nån tråd? Citera
toppace Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Jeppan har den absolut bästa. "Det är många som har tassat nära linjen i några inlägg men ingen har, som MaLiik sprungit två mil över gränsen, dragit ner byxorna och bajsat på golvet." Men var det inte nån av moderatorerna som skrev det i nån tråd? det var nusseman som skrev det! Citera
MartinNuts Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 "Förstår du vad jag begriper?" Tycker den är klockren, skrattar alltid när jag läser den. Citera
thekid Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Myssion har: "And the lord said; John, come forth and receive eternal life. But John came fifth and won a toaster." Lite skön. Citera
gdaily Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Att kritisera aftonbladet o expressen är lite som att bua på paralympics. Appropå bra signaturer... Citera
Largo-Sama Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Innan hade jag något i stil med *RP* //QoS, men det blev snabbt borttaget. Han glömde dock att lägga dit ett *SP* Citera
Jeppan Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Jeppan har den absolut bästa. "Det är många som har tassat nära linjen i några inlägg men ingen har, som MaLiik sprungit två mil över gränsen, dragit ner byxorna och bajsat på golvet." Men var det inte nån av moderatorerna som skrev det i nån tråd? Jojo Nusseman var det allt. Ett citat jag skrattat åt ett bra tag Grymt bra. Citera
Nusseman Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Vad hade Malik gjort? Han hann nog med det mesta men just det aktuella citatet kom till efter ett par ordentligt kvinnoförnedrande inlägg. Citera
Recommended Posts