-_- Postad 6 April , 2006 Författare Rapport Postad 6 April , 2006 Jag säger bara loooool, bra att man vet ditt nick på ss, vill verkligen spela mot dig... vad nickar du själv?
pimpout Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Förstår verkligen inte varför du går all in där, vilka händer som du slår synar han med?? vilka händer går jag all-in med? om han inte tror jag fått in färgen så borde han syna med två-par, set.. Om jag e tom måste jag ju betta lixom. Jag säger bara loooool, bra att man vet ditt nick på ss, vill verkligen spela mot dig... Du kanske spelar som FI ifråga? Checkar en rr-färg... Bra liksom.
mickol Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Är team bestpoker nedlagt eller? Hittar er inte längre på hemsidan.
jaroiten Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Är team bestpoker nedlagt eller? Hittar er inte längre på hemsidan. http://blog.bestpoker.com/
-_- Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Postad 7 April , 2006 Gårdagen blev inte så bra, förlorade en stor pott med KK där jag re-raisa rätt stort och de kom två nior på floppen, klart han hade en sån. Hade inte tid att jobba tillbaka sen då de var träning o annat skoj.. 5/4 -€1,500 +8,000 SEK 6/4 -5,000 SEK Ska inte ut ikväll då vi har match imorrn.. Borde bli en del lir alltså om inte polarna drar med mig på nåt annat.
Jaws Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Förstår verkligen inte varför du går all in där, vilka händer som du slår synar han med?? vilka händer går jag all-in med? om han inte tror jag fått in färgen så borde han syna med två-par, set.. Om jag e tom måste jag ju betta lixom. Jag säger bara loooool, bra att man vet ditt nick på ss, vill verkligen spela mot dig... Jag säger bara vad har du själv lyckas med? Du som e så bra kan väll skriva en egen dagbok så vi kan få lära oss av ditt brillijanta spel.
-_- Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Ska inte ut ikväll då vi har match imorrn.. Borde bli en del lir alltså om inte polarna drar med mig på nåt annat. blev inget lir igår.. åkte först till kolmårdens djurpark och efter de hängde jag lite i norrköping. På kvällen blev till att skjutsa runt lite folk. Orkade inte lira nåt sen. Idag blir de nog inte heller nåt lir.. Känner inget sug just nu iaf. Matchen vanns med 4-1 mot Albanska från norrköping, gjorde 1-0 målet och skötte mig bra under dom 70 minuter jag spelade.. Börjar nog hitta formen igen känner jag.
Okok Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Ska inte ut ikväll då vi har match imorrn.. Borde bli en del lir alltså om inte polarna drar med mig på nåt annat. blev inget lir igår.. åkte först till kolmårdens djurpark och efter de hängde jag lite i norrköping. På kvällen blev till att skjutsa runt lite folk. Orkade inte lira nåt sen. Idag blir de nog inte heller nåt lir.. Känner inget sug just nu iaf. Matchen vanns med 4-1 mot Albanska från norrköping, gjorde 1-0 målet och skötte mig bra under dom 70 minuter jag spelade.. Börjar nog hitta formen igen känner jag. Får man fråga vad laget heter och vilken division ni spelar i ? Orkar inte läsa hela dagboken! =)
-_- Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Får man fråga vad laget heter och vilken division ni spelar i ? Orkar inte läsa hela dagboken! =) Lotorps IF div5
Okok Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Får man fråga vad laget heter och vilken division ni spelar i ? Orkar inte läsa hela dagboken! =) Lotorps IF div5 OKOK
-_- Postad 9 April , 2006 Författare Rapport Postad 9 April , 2006 Fortfarande inte lirat nån poker.. Ska snart me tåget till sthlm för att lira lagtävlingen i nordic masters tillsammans med Djens, macaronis och iremmats. Stannar i sthlm till på tisdag då nåra polare kommer upp imorrn och vi ska kolla på djurgården - hammarby...
-_- Postad 10 April , 2006 Författare Rapport Postad 10 April , 2006 Bra LAGpoker igår, 120 spelare, 30 lag. Missade tåget och kom en halvtimme försent. Lirade typ inga händer i början, de tog inte lång tid förrän, Jens, John och Mats var ute. Jag fick själv en del sköna uppdubblingar och lirade ner till 13 spelare ungefär, lät inte dom andra lira nåt.. Dom var ju slitna sen lördagens festande lixom. Själv hade jag laddat som fan och var i toppform. Vet inte riktigt vad jag ska säga om själva lagpoker formatet. I och med att mina lagkamrater busta så tidigt så blev de ju inte mycket till lagpoker utan de var bara köra som vanligt... Är kvar i sthlm till imorrn, ska se på Djurgården - Hammarby ikväll!!
azN- Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Är kvar i sthlm till imorrn, ska se på Djurgården - Hammarby ikväll!! Kommer bli grymt drag på den matchen, längtar som fan nu
DonkeyKlonk Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 ser fram emot att se DIF spöa skiten ur äckliga bajen.
Macroman Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Bajen kommer få däng som vanligt. Lol! Håller du på DIF och kommer från Götet eller är du bara där tillfälligt?
Schermanator Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Bajen kommer få däng som vanligt. Lol! Håller du på DIF och kommer från Götet eller är du bara där tillfälligt? O du kommer från sthlm o håller på Hammarby... Lika konstigt det med isånna fall eller du kanske gillar färgen grönt o skiter totalt i vilka som lirar bra fotboll... FORZA Djurgården
eyedol Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Kommer inte härifrån men bor här nu ja. Att vara djurgårdare har inget o göra var man bor, man föds till det.
Macroman Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Nja, det borde vara rätt bakvänt att komma från tex Götet och heja på ett Stockholmslag. Stockholm-/are är ju inte direkt populära i resten av Sverige. Jag kan möjligtvis tänka mig att era fäder har en del med saken att göra men vad vet jag... Själv är jag uppfödd 500 meter från Söderstadion och totalt opåverkad av min omgivning...
LuckyMan Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Förstår verkligen inte varför du går all in där, vilka händer som du slår synar han med?? vilka händer går jag all-in med? om han inte tror jag fått in färgen så borde han syna med två-par, set.. Om jag e tom måste jag ju betta lixom. Tja, generella konceptet är ju att du gör en bra hand till "duce seven"... Här kunde du ju lika gärna ha haft 34o när du gör det movet. Du ska ju inte få syn av tvåpar eller triss där, om du inte har slask image förståss... ? Som bäst borde du få syn av samma hand som du har och få split och då kan du ju lika gärna checka... Oftast bör fi sitta på färg eller möjligtvis högre stegen när han synar. Därför skulle jag bara göra det movet med nötfärgen . Men det är möjligt att du hade en table image som gör att du får syn av sämre händer? Då förstår jag spelet lite bättre
danielhoch1 Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 Bigking vad har hänt? Dags för uppdatering.
-_- Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Postad 15 April , 2006 Bigking vad har hänt? Dags för uppdatering. jaooo har inte spelat på en väldigt lång tid.. har varit mkt med polarna denna vecka som har påsklov från skolan. Inte varit vidare sugen heller då jag spenderar allt mer tid med xboxet just nu än med datorn.. Spelat i 10 minuter nu på svespel, stämmer som dom säger att de är mycket fisk på den siten.. VAD GÖR JAG LIXOM!! Hand #8192887 vid bordet: Eloise 1 Startad: Sat Apr 15 14:09:07 2006 poiuytrew sitter på plats 1 med 9924.90 skuja sitter på plats 2 med 11660.00 Stannis sitter på plats 3 med 14106.30 logik sitter på plats 4 med 7836.25 Markus456 sitter på plats 5 med 12831.90 Stannis satsar s mörken 50.00 skuja satsar l mörken 25.00 logik satsar alla mörkar 75.00 skuja: Js, Jd Stannis: --, -- Markus456: --, -- poiuytrew: --, -- Pre-flop: Markus456: Lägger mig poiuytrew: Höj 250.00 skuja: Syna 250.00 Stannis: Syna 250.00 Flop (Board: 9d, 10d, 3s): skuja: Passa Stannis: Passa poiuytrew: Satsa 450.00 skuja: Höj 1100.00 Stannis: Lägger mig poiuytrew: Syna 1100.00 Turn (Board: 9d, 10d, 3s, Kd): skuja: Satsa 3000.00 poiuytrew: All in skuja: Syna 8574.90 River (Board: 9d, 10d, 3s, Kd, 8d): Showdown: skuja visar: Js, Jd (färg med högsta kort kung) poiuytrew visar: 4d, 7d (färg med högsta kort kung) Huvudpott: skuja vinner potten på 20084.80 med färg med högsta kort kung, knekt sidokort. (15.00 spelavgiften togs ut för den här handen)
-_- Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Postad 15 April , 2006 Lite payback, onödig all-in på turn.. Hand #8202435 vid bordet: Emelie 1 Startad: Sat Apr 15 14:32:50 2006 poiuytrew sitter på plats 1 med 10869.40 logik sitter på plats 2 med 5895.00 Spicey sitter på plats 3 med 825.00 packapaj sitter på plats 4 med 4196.25 skuja sitter på plats 5 med 8784.40 skuja satsar s mörken 50.00 packapaj satsar l mörken 25.00 packapaj: --, -- skuja: 10s, 9s poiuytrew: --, -- logik: --, -- Spicey: --, -- Pre-flop: poiuytrew: Höj 250.00 logik: Syna 250.00 Spicey: Lägger mig packapaj: Lägger mig skuja: Höj 950.00 poiuytrew: Syna 950.00 logik: Lägger mig Flop (Board: Qs, 8s, Ad): skuja: Satsa 700.00 poiuytrew: Syna 700.00 Turn (Board: Qs, 8s, Ad, 10d): skuja: Passa poiuytrew: Satsa 1300.00 skuja: All in poiuytrew: Syna 7184.40 River (Board: Qs, 8s, Ad, 10d, 3c): Showdown: poiuytrew visar: Kh, Jc (stege med ess i topp) skuja visar: 10s, 9s (par i tior) Huvudpott: poiuytrew vinner potten på 17928.80 med stege med ess i topp (15.00 spelavgiften togs ut för den här handen)
Recommended Posts