Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

BigKing-_- receives €5,638

Ahh guuud va skönt, tack alla!!

Lyckades vinna turnering efter en jäkligt lång o bra HU mot pleasent där jag var illa ute ett flertal gånger. Jobbade mig upp för att sen tappa och en gång gick jag all-in på flopp 78T med QJ i hopp att QJ9 gav seger (var short). Han hade dock T8 men en nia på rivern satt fint. Frågade flera gånger om han ville splitta då de gav 5,6k och 3,5k i priser men som tur var så avböjde han.. :twisted:

Annars hade jag väl inga monsterklonks mer än 50/50 händer som höll/klonkade genom hela turneringen. FöFör skönt iaf!! Tack alla som hejade.. Hoppades ni gillade liret. ;)

Just nu lirar jag 750k på party och stars och är något över average i båda efter ca en timmes spel.

Postad
BigKing-_- receives €5,638

Ahh guuud va skönt, tack alla!!

Lyckades vinna turnering efter en jäkligt lång o bra HU mot pleasent där jag var illa ute ett flertal gånger. Jobbade mig upp för att sen tappa och en gång gick jag all-in på flopp 78T med QJ i hopp att QJ9 gav seger (var short). Han hade dock T8 men en nia på rivern satt fint. Frågade flera gånger om han ville splitta då de gav 5,6k och 3,5k i priser men som tur var så avböjde han.. :twisted:

Annars hade jag väl inga monsterklonks mer än 50/50 händer som höll/klonkade genom hela turneringen. FöFör skönt iaf!! Tack alla som hejade.. Hoppades ni gillade liret. ;)

Just nu lirar jag 750k på party och stars och är något över average i båda efter ca en timmes spel.

Grattis! Ca 50000 till bankrullen. Måste sitta fint..

Postad
Tycker din AKs vs min AKs all in preflop på finalbordet var ganska orättvis, men förutom det så grattis, en gång i livet att han som leder stort med 27 pers kvar tar hem skiten också ;)

Mmm, den glömde jag förstås nämna.. När jag hade 50k ungefär synade jag en all-in ca 20k med AKs mot AKs. Potten blev på 50k och ett tredje ruter på rivern gav mig färg.. :P

*Orkade knappt lira dom andra två turneringarna sen.. Låg hyffsat med i stars mensynade en all-in med färgdrag.. :shock: Helgens äventyr och turneringen innan tog slut på mig helt enkelt.

Postad
Samma bord som dig i 100+9an nu, du sitter i position att stjäla mina blinds :(

Joo de var tur när du sa till mig att du hade KK på SB och jag JJ på cut off... :D Kom väl typ 35a i 35k på party igår. Hade deal med Djens och iremmats. Mats var väl ute efter en halvtimme men dejns och jag jobbade på och båda kom ITM.

Med start imorgon (ny månad) ska jag försöka fixa bra resultatredovisning igen.. Håller på och föröker jobba fram en bra "grafik". Vet knappt själv just nu hur de går för mig.. Ska föröska räkna ut under dagen om jag vunnit eller förlorat i januari.

Postad

:club::diamond::heart::spade:

Ny månad, nytt liv!

Ska försöka få ordning på allt här igen med lika bra resultatrapportering som tidigare om inte bättre. Kommer försöka redovisa turneringsspelet på party och stars för sig och cashgamespelet på b2b precis som förut.

Som de ser ut nu kommer jag börja med $5,000 på neteller som kommer användas till turneringar på stars och party. Jag kommer även ha en liten primarulle där jag startar med samma summa. Eventuell vinst där ska främst täcka turneringsutgifterna om de skulle rinna iväg utan någon bra placering.

På gamla hederliga B2B kommer jag starta med €15,000. Kommer nog att spela 5/10 mestadels om jag inte anser att borden är för svåra då går jag ner i nivå. Så de kommer alltså inte vara lika benårda rullekrav som jag hade tidigare utan lite mer fria tyglar. Kan även bli lir på 10/20 om jag känner att det är bra värde på borden.

Turneringar Feb: $5,000 +0

1/2 Buy-in: 0 Vinst: 0 = 0

2/2 Buy-in: 0 Vinst: 0 = 0

3/2 Buy-in: 0 Vinst: 0 = 0

4/2 Buy-in: 0 Vinst: 0 = 0

5/2 Buy-in: 0 Vinst: 0 = 0

Cashgame Feb: €15,000 +0 0h 0

1/2 +0 0h

2/2 +0 0h

3/2 +0 0h

4/2 +0 0h

5/2 +0 0h

Pengarna på prima kommer jag nog inte orka redovisa så utförligt. Kommer nog int eheller lira där så mkt..

Ser de vettigt ut gott folk, sjukt mkt kod iaf? Nån kanske har nån smartare layout? ;)

Postad
vem bryr sig om layout.. de ser bra ut.. lira poker nu

Lär ta hyffsat med tid, allt det där plottret...

Sant men nu kan han citera, sig själv =) pokern e därför vi här här, (i all välmening)

• Skapa nytt...