noname13 Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2006 Jag har bara blivit barskrapad ett par gånger men främst pga spel på fyllan eller liknande och behövt sätta in pengar på kontot så jag tycker rullen har tillräcklig svängrum för att inte bli helt pank. Men sammtidigt är det främst mitt spel jag vill förbättra för att undvika svängningarna oavsett konto men det är för svårt. Liten rulle får mig att spela mer disciplinerat och jag tar inte lika många gambling beslut det blir en långsammare men jag tycker det blir en ngt stadigare uppgång i saldot det som får mig att förlora pengar är främst psyket när det går trögt med bad beats och tråkiga kort , det är då jag börjar missa att syna uppenbara bluffar och tvärtom osv. Fast det hindrar sammtidigt mig från att spela ut, jag är nybörjare så jag testar mig fram vilket spelstil som kommer passa bäst. Tackar för alla svar trots dumförklaringarna. Citera
Recommended Posts