Gå till innehåll

MP3-spelare, bästa köp?


adde_snoppskalle

Recommended Posts

Tänkte införskaffa en MP3-spelare. Har 1500 kr att handla för och skulle gärna vilja ha tips på bra MP3-spelare med minst 512 mb i minne.

 

Förslag?

 

Du kan få köpa min Ipod nano med 4GB för 1500 kr. Skicka PM om du är intresserad.

 

( Radera denna om jag bryter mot några regler)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte införskaffa en MP3-spelare. Har 1500 kr att handla för och skulle gärna vilja ha tips på bra MP3-spelare med minst 512 mb i minne.

 

Förslag?

 

Du kan få köpa min Ipod nano med 4GB för 1500 kr. Skicka PM om du är intresserad.

 

( Radera denna om jag bryter mot några regler)

 

Då var saken klar, du kan inte tacka nej till detta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillasyrran köpte en iPod Video och den var jag klart imponerad över. Nu testade jag den inte så länge men en sådan blir det nog för mig också.

 

Jag fick min för forumturneringsvinsten hemskickad igår. Mkt grym spelare! Fast som du säger är det total overkill för bara musik. +5000 låtar behöver man ju inte direkt ha i fickan jämt. Beställde en Nano via applestore, att ha on the move och ett bilstereo-kit till iPod videon istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillasyrran köpte en iPod Video och den var jag klart imponerad över. Nu testade jag den inte så länge men en sådan blir det nog för mig också.

 

Jag fick min för forumturneringsvinsten hemskickad igår. Mkt grym spelare! Fast som du säger är det total overkill för bara musik. +5000 låtar behöver man ju inte direkt ha i fickan jämt. Beställde en Nano via applestore, att ha on the move och ett bilstereo-kit till iPod videon istället.

 

Men det är klart... är 5000 mer än vad man behöver kan man ju istället tanka över låtar i .aif- eller .wav-format och få klart bättre ljud. Då rymmer du kanske 500 st istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, du kan ju börja med att vinna en iPod video på söndag, så kan du fylla på vartefter sen. ;)

 

Senast jag spelade mörkpoker var nog mellandagarna 1994. Det var ett cashgame där anten bestod av en tändsticka, vilken representerade 25 öre (ja, året var ändå -94). Jag hatade spelet eftersom att jag hade världens sämsta pokerface; rodnade och skrattade hejdlöst vid varje bluff. :oops:

 

Nåja... får väl förbereda mig några dagar nu och hålla för bildskärmen varje gång jag bluffar. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Någon som vet om det finns en bra, tålig mp3-spelare som funkar bra att använde när man är ute och springer?

 

Jag svettas väldigt mycket när jag utövar fysiska aktiviteter vilket gör att spelaren onre nör vara jättekänslig för lite kroppsvärme och fukt.

 

Viktigt är storleken, att den har minst 6 gb minne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ångrar att jag köpte en ipod video. I början var det skit skoj att se filmer på den, bara för sakens skull. Brukade konvertera filmer sedan gå och lägga mig i sängen för att se på film. Efter ett tag lessnade mig, sedan är den för stor och 60gb var helt onödigt, har dock andvänt den som en hårddisk för att föra över filer mellan olika datorer, så utrymmet var ett litet +. Funderar på att köpa en ny version av Ipod Nano nästa, hade gamla nano innan jag köpte en ipod video, den var underbar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...