Gå till innehåll

Allt om PaySpark!


pelasun

Recommended Posts

Så var det avklarat.

 

"Please be advised that you can use PaySpark as a purchase method. That is why it is still advertised.

 

However, you cannot have your winnings sent to a PaySpark account."

 

Inget mer spel på 7Sultans. För två veckor sedan när jag tjatade på dom att jag ville ta ut pengar till PaySpark så var det ingen som sa att det vatr omöjligt. Men nu helt plötsligt är det omöjligt.

 

Finns det några andra siter utanför Prima nätet där man kan använda PaySpark? Tycker PaySpark är bra mycket trevligare än Neteller och alla deras avgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske, kanske inte. Många siter betalar tillbaks det insatta till samma ställe det kom ifrån och bara vinsten går till t.ex. PaySpark.

Trots 7sultans värdelösa support, att dom först sa det gick bra, sen hävdade att det var omöjligt att få nåt till PaySpark så fick jag ändå pengar till PaySpark, men bara vinsten. Det jag hade satt in återvände till Neteller. Av det lär man sig att aldrig spela på 7sultans, och att bara vinsten går till PaySpark.

Kan tänka mig att det kanske är nåt de kommer överens med Neteller om så folk inte använder Neteller som en mellanhand.

Men jag hoppas verkligen det finns siter som inte gör så, jag vill nämligen ha över lite kapital från Neteller till PaySpark.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske, kanske inte. Många siter betalar tillbaks det insatta till samma ställe det kom ifrån och bara vinsten går till t.ex. PaySpark.

Trots 7sultans värdelösa support, att dom först sa det gick bra, sen hävdade att det var omöjligt att få nåt till PaySpark så fick jag ändå pengar till PaySpark, men bara vinsten. Det jag hade satt in återvände till Neteller. Av det lär man sig att aldrig spela på 7sultans, och att bara vinsten går till PaySpark.

Kan tänka mig att det kanske är nåt de kommer överens med Neteller om så folk inte använder Neteller som en mellanhand.

Men jag hoppas verkligen det finns siter som inte gör så, jag vill nämligen ha över lite kapital från Neteller till PaySpark.

 

Samma här, jag körde på prima och registrerade ett konto på payspark där och när jag fått ATM kortet och aktiverat det så prövade jag att föra över 100 dollar. ska kolla när jag kommer hem från jobbet om det ligger några pengar på paysparkkortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske, kanske inte. Många siter betalar tillbaks det insatta till samma ställe det kom ifrån och bara vinsten går till t.ex. PaySpark.

Trots 7sultans värdelösa support, att dom först sa det gick bra, sen hävdade att det var omöjligt att få nåt till PaySpark så fick jag ändå pengar till PaySpark, men bara vinsten. Det jag hade satt in återvände till Neteller. Av det lär man sig att aldrig spela på 7sultans, och att bara vinsten går till PaySpark.

Kan tänka mig att det kanske är nåt de kommer överens med Neteller om så folk inte använder Neteller som en mellanhand.

Men jag hoppas verkligen det finns siter som inte gör så, jag vill nämligen ha över lite kapital från Neteller till PaySpark.

 

Samma här, jag körde på prima och registrerade ett konto på payspark där och när jag fått ATM kortet och aktiverat det så prövade jag att föra över 100 dollar. ska kolla när jag kommer hem från jobbet om det ligger några pengar på paysparkkortet.

 

Nu har jag inte exakt tid och datum för överföringen men det va r ungefär dagen innan jag svarade på posten och i dag så damp pengarna ner på kortet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

PaySpark har jag aldrig upplevt problem med. Däremot så verkar dom flesta streta emot en del när man vill använda sig av PaySpark. Verkar som om Neteller hotat dom eller nåt.

Lirade på 7sultans och ville ha mina pengar till PaySpark, men eftersom jag satt in pengar med Neteller så vägrade dom att föra över till PaySpark. Dom hävdade att man måste sätta in med PaySpark för att kunna ta ut med Payspark, sen så ändrade dom sig till att man bara kunde sätta in med PaySpark, men inte ta ut.

Men allt slutade med att det jag satt in med Neteller åkte tillbaks dit, och vinsten åkte till PaySpark. Så jag var väl hyffsat nöjd. Men lirar inte mer på 7sultans.

 

Nu har jag samma strul på Aztec Riches poker. Dom sa från början att det inte var några problem att föra över till PaySpark. Sen ändrade dom sig också eftersom jag satt in pengar med Neteller så skulle jag bara få allt dit. Även om jag försökte få dom att föra vinsterna till PaySpark.

Väntar fortfarande på pengarna därifrån. Får se om de kommer till PaySpark eller Neteller. Får jag in dom på PaySpark så kan jag äntligen ta ut en slant så jag får se vad det är för avgifter osv. Men verkar vara bra mycket bättre än Neteller.

 

Mitt senaste ställe är GoldenTiger poker, och där har dom varit klara från början. Det jag sätter in med Neteller ska tillbaks till Neteller, men vinsterna ska kunna gå till PaySpark. Har inte tagit ut nåt än så vi får se om det funkar i praktiken. Det fina med Golden Tiger verkar iaf vara att dom bara håller på pengarna i 2 timmar innan dom börjar överföringen. Många andra inom Prima nätet låter pengarna ligga i 24-48 timmar. Men det återstår att se om det är funkar eller om det bara är snack.

 

Mitt problem är att jag vill ha över pengar från Neteller till PaySpark. Har faktiskt mailat PaySpark och föreslagit att de ska skaffa ett Neteller konto som man kan föra över pengar till, och då sätter dom in motsvarande på mitt PaySpark konto. Lär ju aldrig hända, men det vore praktiskt.

 

Annars är det genomgående intrycket att PaySpark är jäkligt bra, men att dom har svårt att slå sig in och att många poker siter föredrar att sätta in pengarna på t.ex. Neteller. Vet inte om dom har nåt hemligt avtal med Neteller eller inte, men det borde inte spela nån roll för poker siten tycker jag. Så man får intrycket av att nån utövar makt för att andra som t.ex. PaySpark ska få svårt att ta sig in på marknaden.

 

Men jag tänker kämpa på med PaySpark, och tjatar på andra siter att dom ska skaffa det. För mig så är PaySpark det bästa alternativet hitills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testar payspark nu via TGC, cashade bara ut 200 dollar nu första gången av ren feghet.

 

U go girl! ;)

 

Min frågar är om det tar långt det att få inlogins uppgifterna till sin mail?

 

Nah inte särskilt, jag fick mina efter nån dag har jag för mig.

 

Och man fixar själva kortet då när man har fått inlognings uppgifterna?

 

Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testar payspark nu via TGC, cashade bara ut 200 dollar nu första gången av ren feghet.Min frågar är om det tar långt det att få inlogins uppgifterna till sin mail?

 

Och man fixar själva kortet då när man har fått inlognings uppgifterna?

 

Mvh

 

Det låter nästan som om du gjort ett uttag till PaySpark utan att ha ett konto? Loginuppgifter till kontot borde man väl ändå ha fått innan man försöker ta ut pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har dock en fråga,

kan man överföra pengar precis som i en vanlig bank?

dvs skicka pengarna och vänta x bankdagar osv, för att dem flesta sidorna

har inte payspark...

 

Ja enligt Pelasun...

 

Är det bara masen man är rädd för inte räds lite avgifter kan man ju faktiskt göra en bankwire från t.ex. Party till ditt PaySpark kort, då det är ett "riktigt" bankkonto. Se uppgifter på PaySparks sida om det.

 

Naturligtvis kan man ju göra en wire direkt till sitt lönekonto, men om man nu inte vill ha några "skumma" insättningar på det kontot så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saxat från PaySparks hemsida, bankwire info:

 

TO: Wachovia Bank

11 Penn Plaza

Floor 4

New York, NY USA

ABA 026 005 092

SWIFT: PNBPUS3NNYC

 

For Credit: First National Bank SAL

Allenby Street 2012 6004

Beirut Central District

P.O.Box: 110 - 435

Lebanon

SWIFT: FINKLBBE

Account Number: 2000193001613

 

For Further Credit: CSC

Account Number: 109840002

 

For Final Credit: Name: Ditt Namn

Account: Ditt kontonummer

 

 

Så, ja, det går bra att sätta in pengar på Payspark kortet med en bankwire.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på väntan till att bli bekräftad och godkänd på mitt nya payspark konto :)

 

nu har jag en fråga, detta kan låta precis som om att man vill

"tvätta pengar" .. men jag undrar hur är den enklaste + billigaste

sättet att få över mina pengar som ligger på mitt neteller konto

till mitt kommande payspark konto??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Som jag fattat det:

 

Tillåter uttag av hela summan till Payspark vid insättning med Neteller (spelande rekommenderas dock så inga sura miner uppstår):

 

The Gaming Club

 

 

Tillåter endast uttag av vinster till Payspark, första insättningen återbetalas till Neteller (acceptabelt vid bonushorande och/eller vinnande spel):

 

Virtual City/Golden Tiger (mycket snabba utbetalningar!)

7Sultans

Royal Vegas

Aztec Riches poker

 

 

Jag håller på att hora igenom hela Prima och kommer uppdatera allteftersom, fyll gärna på ni också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LarsRune skrev:

Som jag fattat det:

 

Tillåter uttag av hela summan till Payspark vid insättning med Neteller (spelande rekommenderas dock så inga sura miner uppstår):

 

The Gaming Club

 

 

 

hur säker är du på detta? har du testat själv ?

 

Jag har testat många gånger, och det går bra (om de inte ändrat nyligen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Payspark låter som ett trevligt alternativ. Jag gick just in på empire poker där jag spelar mycket för att se om dom erbjuder Payspark. Tyvärr gör dom inte det.

 

Men de erbjuder kostnadsfria överföringar till Meastro kort, som är det kort man har hos Payspark? Borde inte det funka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte testat, men om jag förstått saken rätt så är ju PaySpark kontot ett vanligt bankkonto. Så det ska vara möjligt att göra en banköverföring till PaySpark. Banköverföring har väl ganska många siter? Kallas väl wire transfer tror jag. Maila PaySpark och fråga om detaljerna.

Visst, kanske ingen skillnad mot att gör överföring till sin egen bank, men om man nu vill hålla sina vinster lite mer anonyma så kan ju det vara ett alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte testat, men om jag förstått saken rätt så är ju PaySpark kontot ett vanligt bankkonto. Så det ska vara möjligt att göra en banköverföring till PaySpark. Banköverföring har väl ganska många siter? Kallas väl wire transfer tror jag. Maila PaySpark och fråga om detaljerna.

Annars kan du ju kolla en fyra-fem inlägg högre upp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte testat, men om jag förstått saken rätt så är ju PaySpark kontot ett vanligt bankkonto. Så det ska vara möjligt att göra en banköverföring till PaySpark. Banköverföring har väl ganska många siter? Kallas väl wire transfer tror jag. Maila PaySpark och fråga om detaljerna.

Annars kan du ju kolla en fyra-fem inlägg högre upp...

 

Sant, men är det verkligen nån som testat och sett att det funkat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...