cazacu Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Hejsan, fick en laptop jag hade tänkt börja lira på, men när jag ska installera skiten står det : Ogiltigt win32 program? Va kan felet vara? har en AMD64 processor, win XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
friggo Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Har du provat att installera om klienten? Det låter som om programfilen har blivit trasig av någon anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 friggo, japp , ett flertal gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 mitt nät kopplades från och till igår, kan ha vart så att det strulademed nerladdningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
friggo Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 mitt nät kopplades från och till igår, kan ha vart så att det strulademed nerladdningen Låter troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts