maths Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Tjo! Jag letar efter filmer där Phil Ivey e med och spelar bra. Helst vinner. Hade varit snäll om någon kan ge mig tips och kanske tom läkt på ftp där jag kan få hem den. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
elvisero Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Tjo! Jag letar efter filmer där Phil Ivey e med och spelar bra. Helst vinner. Hade varit snäll om någon kan ge mig tips och kanske tom läkt på ftp där jag kan få hem den. Någon moderator lär säga något också, men inget snack om piratkopior på forumet. Däremot kan jag tipsa om american poker championship, där phil ivey är med, det är ett livesänt event. Sen hur man får tag på det får du ta reda på själv... Citera
Myssion Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 ... läste: Porrfilmer med Phil Ivey... *putsar glasögonen* Citera
saltasten Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 ... läste: Porrfilmer med Phil Ivey... *putsar glasögonen* haha Citera
martenmania Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 *putsar glasögonen* Som om det skulle hjälpa? Din hjärna är ungefär lika sjuk som min. Citera
toyzar Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Finns ett par wpt avsnitt han spelar bra... senaste world series spelar han bra... och monte carlo millions 2004 spelar han bra.. Citera
Katt3n Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Finns ett par wpt avsnitt han spelar bra... senaste world series spelar han bra... och monte carlo millions 2004 spelar han bra.. Har aldrig sett något där han spelar särskilt kasst Citera
QoS Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 maths, välkommen till POKERFORUM.nu! Läs gärna genom våra Forumregler och vår Postningsguide. 5.2 - Det är inte tillåtet att länka till piratkopierat material eller på andra sätt tipsa varandra om var dylikt material går att hitta. Även inlägg där man ber om informationen via PM är förbjudna. Från http://pokerforum.nu/forum/regler.php Enjoy! - QoS Citera
AKQJTh Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 maths, välkommen till POKERFORUM.nu! Läs gärna genom våra Forumregler och vår Postningsguide. 5.2 - Det är inte tillåtet att länka till piratkopierat material eller på andra sätt tipsa varandra om var dylikt material går att hitta. Även inlägg där man ber om informationen via PM är förbjudna. Från http://pokerforum.nu/forum/regler.php Enjoy! - QoS We got it, hehe Citera
Recommended Posts