Bojen Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 Dagens tightaste spelare: HiTnRuN123 Själv slaskar man på med nicket HUSTLER123. Citera
fiddegogogo Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 BomPang här. Lycka till alla! Citera
Skumdum Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Dagens tightaste spelare: HiTnRuN123 Själv slaskar man på med nicket HUSTLER123. mycket limpande från dig, du... =) jag är Gazorka. Citera
QoS Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Kommer hem sent från middag hos Mamsen... får A-hög färg mot kåk... och sen var riggen trasig! Lycka till allihop! - QoS Citera
Bojen Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 Klonkade en 1 utare för att hålla mig kvar... I LOVE THE RIGG! Citera
Hocal Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Ja den var juh skön...eller INTE! =) Citera
aceshigh Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Riktigt skön struktur, "ace_sthlm" skämmer man ut sig som.... Citera
joggystyle Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 från chipleader till riktigt short =( Nu är det dags att börja klonka! Citera
fiddegogogo Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 borde va förbjudet att få kk i sb Citera
Skanke Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 borde va förbjudet att få kk i sb Hans minireraise skrek förvisso ut det över prärien Citera
Skanke Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Borde vara förbjudet att få KK i bb.... Jag spelade riktigt uselt hela tiden och det var skönt att få sätta pungt med ett riktigt tomtemove Citera
Joshua Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Jag gjorde just en bakisreraise när jag skrev in helt fel belopp och gjorde en minireraise Dan efter nyårsafton är allt ursäktat hoppas jag... Citera
kauppinen Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Efter mycket klonkande på finalbordet av alla så lyckades jag klonka hem det hela med att få in en stege med A4 mot A8 på turnen. Låg riktigt illa till i mitten av turneringen men det vände efter att jag klonkade in ett set med mina TT mot QQ, efter det så höll alla mina viktiga coinflips och två fina klonkar på finalbordet. Klonken var med mig idag helt enkelt Citera
Bojen Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2006 Efter mycket klonkande på finalbordet av alla så lyckades jag klonka hem det hela med att få in en stege med A4 mot A8 på turnen. Låg riktigt illa till i mitten av turneringen men det vände efter att jag klonkade in ett set med mina TT mot QQ, efter det så höll alla mina viktiga coinflips och två fina klonkar på finalbordet. Klonken var med mig idag helt enkelt Grattis! Citera
aceshigh Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Stämmer in i gratulationerna !! Spelade samma bord som kaup nästan hela tourneyn, värdig vinnare efter stabilt spel och fint klonkande ! //Ässet Citera
Nusseman Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Då splashar vi potten med lite plantskolepengar: Totalt är det 5 matcher som inte är spelade, så summan att adda blev alltså $500 Dessa fördelas enligt följande: $100 till sistaplatsen, irem_mats $100 till bubblan, Rosmarus $300 jämnt fördelat över ITM-placeringarna, dvs $50 var till falundanne, ace_sthlm, mindgame, Nojel1, antracit och mkauppinen Pengarna sätts automagiskt in på era Heypoker-konton. Citera
QoS Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Pengarna sätts automagiskt in på era Heypoker-konton. Och nu är det överfört $100 (€85) och $50 (€43) enligt ovan. Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts