Gå till innehåll

Störst stacken någonsin på 0.10/0.20?


cassano

Recommended Posts

Sitter och spelar 0,10/0,20 NL omaha på b2b. Startade med € 20 och nu har jag € 541 :D Alltså 27 inköp 8-)

 

Avg. pot på bordet är € 81.

 

Vet inte om jag postar i fel tråd nu. Kanske skulle postats i resultat?

 

680 nu ser jag, lol =)

 

 

Hehe, måste ta hans stack på € 190 fast det kan bli svårt.. han har börjat spela halvtight nu :D

 

34 inköp har jag på bordet nu 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och spelar 0,10/0,20 NL omaha på b2b. Startade med € 20 och nu har jag € 541 :D Alltså 27 inköp 8-)

 

Avg. pot på bordet är € 81.

 

Vet inte om jag postar i fel tråd nu. Kanske skulle postats i resultat?

 

680 nu ser jag, lol =)

han är nere på 679 nu :shock: kämpa!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lyckades du?? Eller rättare sagt, hur fan lyckades de andra stolla bort så mycket stålar?

 

Jag satt på $0.25 på Party häromdagen där en spelare slaska bort $500!! Hon synade med allt, synade feta överbets på rivern med Kung högt och synade feta överbet hela vägen med alla typer av drag och icke-drag. Hon måste vatt full... misstänkte först chipsdumpning då det främst var en annan spelare som fick det mesta, men hon lirade likadant på andra bord senare. Jag följde efter henne hela dan, men fick bara typ $60... Fick INGA kort och när jag fick det blev jag utdragen av henne... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och spelar 0,10/0,20 NL omaha på b2b. Startade med € 20 och nu har jag € 541 :D Alltså 27 inköp 8-)

 

Avg. pot på bordet är € 81.

 

Vet inte om jag postar i fel tråd nu. Kanske skulle postats i resultat?

 

680 nu ser jag, lol =)

han är nere på 679 nu :shock: kämpa!!!!

 

Jobbigt!! Blindsen äter upp mig :) Ska bara spela stål nu.. vill inte tappa på den här fina stacken ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi satte oss 4 stycken och gick all in varje hand...

 

Inte så svårt när man bara ställer in med AA och resten synar 80 euro preflop med 2275 liksom.

 

Inget fel med din taktik, förutom att du förstörde allt det roliga runt bordet (=

 

Ok, förlåt då. Men i början ställde jag inte med A A x x ds typ. 9 9 3 6 non suit och mera. Sen hade jag en jäkla tur när du synade på flopp med drag 2 ggr.. Fjant från Norge spelade lika tight. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cincinnati eller hayward, kommer inte ihåg vilket.

 

Han lyckades eftersom vi spelar NL Omaha och vi synade hans all ins på 100 euro hit o dit med any 4... Inte så svårt? (=

 

Jaja :) Men ändå, det krävs en jäkla tur för att vinna preflop all-ins mot 4 spelare 10 ggr i rad :D Jag säger inte att jag spelar bra omaha..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lyckades du?? Eller rättare sagt, hur fan lyckades de andra stolla bort så mycket stålar?

 

Jag satt på $0.25 på Party häromdagen där en spelare slaska bort $500!! Hon synade med allt, synade feta överbets på rivern med Kung högt och synade feta överbet hela vägen med alla typer av drag och icke-drag. Hon måste vatt full... misstänkte först chipsdumpning då det främst var en annan spelare som fick det mesta, men hon lirade likadant på andra bord senare. Jag följde efter henne hela dan, men fick bara typ $60... Fick INGA kort och när jag fick det blev jag utdragen av henne... :(

 

Hehe, brukar vara så..Har aldrig hittat ett sådant bord förr dock. Svaren på hur jag lyckades kan du hitta i Irres inlägg :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...