iremmats Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 prima har Om ni vet exakt vilka nätverk/sajter som har kval till Aussie Millions och/eller andra bra livetävlingar får ni väldigt gärna tipsa mig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pajper Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 stars har.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 stars har.. Gärna med exakta tider osv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pajper Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 stars har.. Gärna med exakta tider osv Går en den 25/11 kl 22 ET $530 buyin.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 Blev 3 timmars 5/10 nu på förmiddagen. Plus $4700 på fem bord totalt. Backade litegranna i Singapore så november borde ligga runt +$35000. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 Torskade ju 5k SEK igår på att kulan landade på nollan... mitt "system" var annars failsafe! "ollebolle says: men menar, hur kan det bli 0an.. ollebolle says: var ju så nära 27 där, då hade det ju gått jävligt bra Mats says: jag ska hålla mig till skicklighetsspel uppenbarligen ollebolle says: på vilket sätt är inte roulett skicklights spel?" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 ...turspel är min grej... FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 Knappt någon känsel kvar i armarna efter en timmas microlimit på gymmet... tilt liksom... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Knappt någon känsel kvar i armarna efter en timmas microlimit på gymmet... tilt liksom... Välkommen till klubben...Ännu värre när man får för sig att skotta på gymmet efter 3 år utan träning... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagerhult Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Orkar inte ta mig 5 min och kolla igen om de 3xx sidorna men spealr du SnG turbo?Vad har du för taktik ungefär? (har du skrivit de i D-boken så sgä de kan ja leta ) Vad har du för ROI och ITM? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 Orkar inte ta mig 5 min och kolla igen om de 3xx sidorna men spealr du SnG turbo?Vad har du för taktik ungefär? (har du skrivit de i D-boken så sgä de kan ja leta )Vad har du för ROI och ITM? Kör inte sngs längre... men taktik, ja den gamla vanliga. Tight i början. Sen väldigt mkt push eller fold typ... ROI och ITM... hmm 20% och strax under 40% tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Orkar inte ta mig 5 min och kolla igen om de 3xx sidorna men spealr du SnG turbo?Vad har du för taktik ungefär? (har du skrivit de i D-boken så sgä de kan ja leta )Vad har du för ROI och ITM? Kör inte sngs längre... men taktik, ja den gamla vanliga. Tight i början. Sen väldigt mkt push eller fold typ... ROI och ITM... hmm 20% och strax under 40% tror jag. Varför spelar du inte SNG längre? Med 20 % ROI på $215 så krossar du ju rejält... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Varför spela nått annat än cashgame när det är där man möter seasider som sitter vid Mats bord nu. Riktig stortomte det där. Han donerade över 3k till mig under tiden jag spelade 1/2. Ska försöka knipa en plats vid det där bordet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 Suck. Riktigt tungt på 5/10 nu under kvällen... november +$30000 igen... Värsta var väl när jag får 45d. Synar en raise. Flop 923 regnbåge... reraisar fi som contbettar.. han synar. Turn Kd. Har färg och stegdrag. Han checkar. Bettar drygt 1/3 av stacken. Han pushar, enkel syn. Han visar J8c, ingenting alls...... suck. Den står. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Hur länge har du spelat poker? ... ser ju ganska trevligt ut med +30000 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdis Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Hur länge har du spelat poker? ... ser ju ganska trevligt ut med +30000 Har du vunnit mycket någon gång? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.youtube.com/watch?v=tHGi_1r6qZk Mats, visst är det du i rött? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lianinho Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.youtube.com/watch?v=tHGi_1r6qZk Mats, visst är det du i rött? Men gaaaaaaaah Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lianinho Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.youtube.com/watch?v=tHGi_1r6qZk Mats, visst är det du i rött? Men gaaaaaaaah En rejält bitig sak det där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafgaard Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.youtube.com/watch?v=tHGi_1r6qZk Mats, visst är det du i rött? hahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 November: +$31500 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper_6 Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.youtube.com/watch?v=tHGi_1r6qZk Mats, visst är det du i rött? Alltsa... FYFAN.... Post of the year.... Om det inte ar Mats sa ar det hans okanda bror eller ngt... fyfan. Humor pa allra hogsta niva! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snaso Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 http://www.youtube.com/watch?v=tHGi_1r6qZk Mats, visst är det du i rött? hahahahah!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokern Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 bra likt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Hur länge har du spelat poker? ... ser ju ganska trevligt ut med +30000 Har du vunnit mycket någon gång? näe inte precis mkt, bara några tusen, inte så mkt mer ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts