iremmats Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2006 Kraftigt back igår tyvärr... november: +$19000 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 De va ju jag som kom in i chatten för o tilta dig så du kommer på andra tankar så min might kan klonka ut dig sen... verkade funka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Kraftigt back igår tyvärr... november: +$19000 Sorry att jag jinxade dig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Sen är inte mats som mig att jag klagar över utköp, han åkte på en riktigt tung beat på EPT satelliten igår, men som sagt, det säger han inget om... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Vart spelar du cashgame nånstans förtillfället? Och när det gäller SnG har du slutat med det helt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Sen är inte mats som mig att jag klagar över utköp, han åkte på en riktigt tung beat på EPT satelliten igår, men som sagt, det säger han inget om... Det finns väl ingen som kan komma i närheten av att whina som du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Sen är inte mats som mig att jag klagar över utköp, han åkte på en riktigt tung beat på EPT satelliten igår, men som sagt, det säger han inget om... Det finns väl ingen som kan komma i närheten av att whina som du? Helt offtopic: Jag tycker bara att djens whine är sött. Det får mig att känna mig manlig för en gångs skull Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
felix Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Djens du däremot hade ju sjukt tur i ept kvalet iaf och lyckades få splitt pott på brädan 753 med dina kk mot mina pp 7 all in Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Djens du däremot hade ju sjukt tur i ept kvalet iaf och lyckades få splitt pott på brädan 753 med dina kk mot mina pp 7 all in Inte för att gå offtopic, men det känns som pengarna åker in för det mesta om man har KK där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doc__ Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 GG på ladde idag. Du är sjukt trixig att spela mot. Blir bra värde på bordet när du är med. Men det är sjukt vad badbeatad man blir ikväll. Srry att jag bangade HU men 7 inköp och ett kraftigt underläge i chips kändes lite tungt. MVH/Doc__ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2006 GG på ladde idag. Du är sjukt trixig att spela mot. Blir bra värde på bordet när du är med. Men det är sjukt vad badbeatad man blir ikväll. Srry att jag bangade HU men 7 inköp och ett kraftigt underläge i chips kändes lite tungt. MVH/Doc__ Hehe. Plussade nästan 3k där på 90 minuters spel. Lite tajming idag som jag inte haft tidigare. Reraisar en kille med skit 5 ggr.. sjätte gången har han tröttnat och jag AA November: +$21500 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2006 Stenhård rigg mot mig ikväll i mtts. November: +$21000... dags o sova snart... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 dags o sova snart... Trodde du va en fulltime hustler Skönt resultat än så länge btw, grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 "Legato || RakeMeNot.com säger: glöm ej b2b imorrn på COP Mats säger: har ju innebandy på tisdagar!!! Legato || RakeMeNot.com säger: det är dags du slutar me" Måste lära mig prioritera tycker proffsen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 På väg mot dagens första ITM!!!! 18k garantin på Full Tilt... 10k med avg på 6.7k... 196 kvar.. 45 cashar... jag ser ljuset! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 Nä gick inte det heller... tappar det mesta när en fisk limpsynar stor del av stacken med QJo... mot min ATo som försöker köpa potten pre... J-hög flop och jag dunkar in efter hans check... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 Bananplockare är avstängda från Festen. Så försäljningen har avstannat litegranna. November $22300 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 Nån jävel lurade i mig att jag skulle sportsbetta idag. 18 000kr på Man Utd ikväll... en gång i livet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Nån jävel lurade i mig att jag skulle sportsbetta idag. 18 000kr på Man Utd ikväll... en gång i livet! Vad fick du för odds? GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 Nån jävel lurade i mig att jag skulle sportsbetta idag. 18 000kr på Man Utd ikväll... en gång i livet! Vad fick du för odds? GL! 1.4 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Nån jävel lurade i mig att jag skulle sportsbetta idag. 18 000kr på Man Utd ikväll... en gång i livet! Då är det bara och betta rullen på samma, Mats kan ju inte förlora på turspel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 iremmats skrev:Nån jävel lurade i mig att jag skulle sportsbetta idag. 18 000kr på Man Utd ikväll... en gång i livet! Då är det bara och betta rullen på samma, Mats kan ju inte förlora på turspel Haha. Tycker inte det verkar allt för smart att beta 18k på Man U i cupen, de lär ju vila att x antal ordinarie spelare och brukar även ha en del trassel mot svaga lag i cupen. Men säger du det så.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiezk Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Hittade 600 svenska stålars på unibet som var tvungna att omsättas i sportsbetting. Om inte Man U levererar skickar jag mina torpeder för indrivning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paul_saklart Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Utd helt ok elva.....Nu jobbar vi in den!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Hittade 600 svenska stålars på unibet som var tvungna att omsättas i sportsbetting. Om inte Man U levererar skickar jag mina torpeder för indrivning Det räcker nog inte med 1,40 i odds för att dom ska bli omsatta! 1,80 tror jag är lägsta för att det ska räknas som omsatt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts