-_- Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 Tycker de är på tiden för en omaha turnering.. Mycket snack men blir ju aldrig nån. Citera
Kricka Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Jag stödjer också detta utmärkta förslag.. Citera
Nemomen Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Vi får väl titta närmare på det då Men då kommer vi lägga den på tex en torsdag eller liknande Citera
Thurre Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Får man passa på att inbjuda till Linköpingsmästerskapen i Omaha. Går av stapeln den 24/2 2006. 25/2 spelar vi även en No limit texas holdem turnering med buyin på 230€. Mer information hittar ni på www.bigslick.se/lm.pdf Väl mött! Citera
Nemomen Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Jaså Kenny, du simmar runt här som en annan gammelgädda Kul att se att du lever! Jag får ta Linköpingsbesöket snart Citera
Thurre Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Alive and kicking! Klart du ska komma hit en sväng togga! Om inte annat så hoppas jag att du kommer o spelar LM ? Texas eventet iaf. Får se om jag droppar förbi norrpan nångång nu i början på året, får hoppas på det =) Citera
Recommended Posts