MrBubbs Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 får väl trösta mig med att jag åkte ut mot den slutliga vinnaren även om jag tyckte den där anut spelade helt galet ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Grattis!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPeter Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 även om jag tyckte den där anut spelade helt galet ibland TÄÄÄÄÄÄCK!!! Å tack för alla gratulationer!! Köpte ett fadderbarn i Kenya för pengarna... eller en del av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Grattis! är det någon som vet om man kommer få ett pokerset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 även om jag tyckte den där anut spelade helt galet ibland TÄÄÄÄÄÄCK!!! Å tack för alla gratulationer!! Köpte ett fadderbarn i Kenya för pengarna... eller en del av dem. Skönt att höra att du delar med dig av cashen oxå! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 även om jag tyckte den där anut spelade helt galet ibland TÄÄÄÄÄÄCK!!! Å tack för alla gratulationer!! Köpte ett fadderbarn i Kenya för pengarna... eller en del av dem. Snyggt, rätt man vann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 även om jag tyckte den där anut spelade helt galet ibland TÄÄÄÄÄÄCK!!! Å tack för alla gratulationer!! Köpte ett fadderbarn i Kenya för pengarna... eller en del av dem. Ärkecoooolt!!!!!! Du är numera min nya idol! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Nu blev jag lite förvirad. såg att det fanns en till sån här tråd fast med den 11 december! var det "pokerset" inblandat i den som gick den 30 december oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 även om jag tyckte den där anut spelade helt galet ibland TÄÄÄÄÄÄCK!!! Å tack för alla gratulationer!! Köpte ett fadderbarn i Kenya för pengarna... eller en del av dem. Fint gjort det! Idol av Barry G möjligtvis? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Någon som har hört nått om man skulle få nått poker kit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBubbs Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 ja hörde att det senast skulle komma slutet av januari elelr början på februari.. som allra senast, så det lär väl dröja 7-8 månader till när prima står för leveransen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Någon som hört nått om setet? ska man mejla o sägatill do matt man vill ha det NU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fourfingerz Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Fick top 500 pokerset i denna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Man fick inget set för denna, det gällde bara frirullensom gick den 11:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Fick top 500 pokerset i denna också? Tror det diskuterades tidigare i denna tråd att så ej är fallet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Men vafan va illa då! jag som väntat på ett set Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts