Mjukis Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 Sören som tipsade, en del av er har säkert sett den men jag tyckte den va intressant. Har inte sett hela ännu men är på gång as we speek. Losat $800´000 på en månad. Och här snackar man badbeat när man losar $100 i en pot. Jikes! http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=13276 Ojdå... 0,5/1 stakes Får 89 på BB.. 1 pos raise till $2, SB syn och jag syn Flop A93 regnbåge SB - Check Jag då.. ska beta $2 men råkar av ngn anledning slinta på tangenterna och trycka in 23 och sen snabbt enter.. rätt bra överbet =) Får dock syn av 1 pos. Turn - T Jag - CHECK!! 1 pos - Check ??? River - Klonk 8 Pheww... Jag "bluff" betar 20 och får givetvis syn av en förlorande hand Kan väl säga att jag nog hade wättt mycke tur där. Citera
vimmikjoh Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 Ungefär lika mycket tur som du hade när Benzein ringde till dig förut i kväll och du klonkade in nöt-stegen Citera
Mjukis Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Postad 31 December , 2005 Det handlar inte om tur, det handlar om att gå med på skitkort för att sedan klonka nötterna. Skicklighet alltså. Citera
Recommended Posts