Gå till innehåll

Intresse för small stakes CG i Uppsala?


Klyka

Recommended Posts

Tänkte starta ett home game i Uppsala. Fixed limit 5/10 SEK, eller möjligen 10/20. Eventuellt lägre än 5/10 om intresse finns.

 

PM:a mig med din email-adress och vilken limit du föredrar om du är intresserad. Ange även om du har möjlighet att bidra med lokal eller marker.

 

TILLÄGG: Genom att PM:a din email-adress så godkänner du att jag skickar gruppmail till dig och samtliga andra som är intresserade. Mao, övriga intresserade kommer att få tillgång till din email-adress.

 

TILLÄGG 2: Du måste vara 18 år eller mer för att vara med.

 

EDIT: O nu, si sådär jättelång tid efter att detta var aktuellt så bumpar jag. Nu med tilläggsförslaget djupstackat NL Pineapple 1/2 eller möjligen lite högre. Eller NLT. Eller whatever. Har en liveslaskrulle i sommar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redcom: Nu har jag fått in 8 intresseanmälningar (+mig själv) och en del säger att de har vänner som kanske vill vara med. Jag har en eller två själv (vänner alltså.. eeh ja).

 

Snusarn: Ska jag tolka det som att du / eventuellt någon av de andra är intresserad(e) av att även vara med på FL?

 

Ett litet tips: Ta bort din mailadress från ditt inlägg, annars kan den snappas upp av en mailerbot och du får en massa oönskat spam i din mailbox. Jag har lagt in dig på mailinglistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QoS, jag som tänkte att raggandet skulle fortgå över en tid.. Skulle inte säga att vi nånsin blir klara. :P

 

Förväxla inte den här tråden med Uppsala Pokersällskap, det här gäller en spelform som de inte erbjuder.

 

Ni andra, om tråden blir låst så går det fortfarande att PM:a mig med sin mail-adress så får ni vara med.

 

F.ö, nu är vi tillräckligt många på listan för att ha goda chanser att skrapa ihop ett fullt bord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

BUMP!

 

Det är åter aktuellt för mig i sommar, och inte bara FLT. Tycker NL Crazy Pineapple skulle vara rusktigt kul. Alltså inte bara blanda in pineapple i ett DC-game, utan att köra en hel sittning för att verkligen komma in i det!

 

Eller va fan som helst egentligen, men poängen är väl att det ska vara mindre nivå än NL 5/10, annars kan man gå på klubben o spela med dealers ist.. Typ NL 1/2 djupstackat eller nåt sånt kunde vara kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...