Ovuca Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Nån som vet nåt om Rainkhan på pokerstars hon/han spelar 20 SNGs samtidigt just nu är det en Bot kanske? * Railbird tråd, flytt till Resultat - QoS * Citera
ayecappy Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 http://forumserver.twoplustwo.com/showthreaded.php?Cat=0&Number=4282913&page= Citera
maxxxx Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Från ett annat forum: Hello, Thank you for your email. We have recently observed this player's seemingly impossible play levels, and have completed a full review of his account. In this review, he cooperated fully the entire time, sending all program logs while insisting he was a human. We were skeptical, until he literally sent us a video of himself playing 24 tournaments at one time; as hard as it is to believe, this is a human being who is actually playing all these tournaments. If you have any further questions, please let us know. Regards, Grant PokerStars Support Team Citera
PxT Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag undrar hur många skärmar han sitter med... Citera
fraallan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Man får ju för fan magsår bara av att tänka på det!SJUKT Citera
Ugrath Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Har sett honom förut när han lirat stora tours(hög buyin) samt högt CG(tror jag). Citera
fraallan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 inte lika många bord då antar jag? Citera
Zyr Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 jag fixar 9 NL SH bord utan problem.. SnG full ring är nog väldigt mkt lättare att spela.. men när det åker ut spelar och det är 3-4 handed på 5-6 bord samtidigt borde det bli stressigt.. men har man rytmen inne och spelar extremt tight och efter en stabil plan så borde 20 bord gå.. stars SnG är väl inte direkt party poker tempo där blindsen ökar var 10:e hand? Citera
Bimpi Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Om det är någon sida man skulle kunna köra så många bord på så är det ju pokerstars eftersom man hinner ju nästan gå och skita där innan man blir "sitting out". Citera
martenmania Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 stars SnG är väl inte direkt party poker tempo där blindsen ökar var 10:e hand? Han spelar turbo ($15+$1) där blindsen ökar var 5:e minut. Citera
fraallan Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Om det är någon sida man skulle kunna köra så många bord på så är det ju pokerstars eftersom man hinner ju nästan gå och skita där innan man blir "sitting out". saken är ju det att han aldrig segar utan spelar fort som om han endast spelar 1 bord åt gången.. Citera
Bein Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Kan ju fan inte vara ev+ o lira NL då. enda som funkar något lär ju vara limit iaf. Kan man ha så att alla bord ligger brevid varandra på stars? då skulle jag klara typ 12 bord på 2-3 skärmar.. men 30.. Citera
Klyka Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Hur mkt kan han tjäna i timmen tro? Citera
slampen Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 30 bord!? Det är ju fan stressigare än att jobba på McDonalds under en lunchrusch!? Citera
Ceritus Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Hur mkt kan han tjäna i timmen tro? Mycket om han lirar bra, men har han en dålig ta lär det gå utför rätt snabbt med. Vet hur galen jag blir när jag backar 2 inköp på fyra bord. Skulle bli riktigt på tilt om man backar sådär 10-15 inköp. Citera
joeki Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Hur mkt kan han tjäna i timmen tro? Mycket om han lirar bra, men har han en dålig ta lär det gå utför rätt snabbt med. Vet hur galen jag blir när jag backar 2 inköp på fyra bord. Skulle bli riktigt på tilt om man backar sådär 10-15 inköp. Tror inte han hinner bli speciellt tiltad när han 1 sekund senare har 5 andra beslut att ta. Citera
Mr Zero Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Får man spela hur många SnG:s som helst samtidigt? Max antal cashbord är 8 st om det inte går att höja. Citera
garpen Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Sjukt, inge kul o få internetproblem i de läget Citera
pellepedal Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Vore kul att komma över filmen med honom.. Citera
Recommended Posts