Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Från ett annat forum:

Hello,

Thank you for your email.

We have recently observed this player's seemingly impossible play

levels, and have completed a full review of his account. In this

review, he cooperated fully the entire time, sending all program logs

while insisting he was a human.

We were skeptical, until he literally sent us a video of himself

playing 24 tournaments at one time; as hard as it is to believe, this

is a human being who is actually playing all these tournaments.

If you have any further questions, please let us know.

Regards,

Grant

PokerStars Support Team

• 4 weeks later...
Postad

jag fixar 9 NL SH bord utan problem.. SnG full ring är nog väldigt mkt lättare att spela.. men när det åker ut spelar och det är 3-4 handed på 5-6 bord samtidigt borde det bli stressigt..

men har man rytmen inne och spelar extremt tight och efter en stabil plan så borde 20 bord gå..

stars SnG är väl inte direkt party poker tempo där blindsen ökar var 10:e hand?

Postad
Om det är någon sida man skulle kunna köra så många bord på så är det ju pokerstars eftersom man hinner ju nästan gå och skita där innan man blir "sitting out".

saken är ju det att han aldrig segar utan spelar fort som om han endast spelar 1 bord åt gången..

Postad

Kan ju fan inte vara ev+ o lira NL då. enda som funkar något lär ju vara limit iaf. Kan man ha så att alla bord ligger brevid varandra på stars? då skulle jag klara typ 12 bord på 2-3 skärmar.. men 30..

• 3 weeks later...
Postad
Hur mkt kan han tjäna i timmen tro?

Mycket om han lirar bra, men har han en dålig ta lär det gå utför rätt snabbt med. Vet hur galen jag blir när jag backar 2 inköp på fyra bord. Skulle bli riktigt på tilt om man backar sådär 10-15 inköp.

Postad
Hur mkt kan han tjäna i timmen tro?

Mycket om han lirar bra, men har han en dålig ta lär det gå utför rätt snabbt med. Vet hur galen jag blir när jag backar 2 inköp på fyra bord. Skulle bli riktigt på tilt om man backar sådär 10-15 inköp.

Tror inte han hinner bli speciellt tiltad när han 1 sekund senare har 5 andra beslut att ta.