Gå till innehåll

PartyPoker scratchcard vinst!


Fiddy

Recommended Posts

jag lirade på party igår för att klämma av en bonus. idag när jag loggade in efter jobbet så såg jag att jag kunde skrapa en lott. fick en 9" dvd-spelare från panasonic. blev förstås rätt nöjd innan jag upptäckte att man visst måste skrapa den innan 11AM eastern time.

 

var visst en timme för sen för att få behålla den jäveln..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej man får lotten efter 17.00 och sen har man till nästa dag samma tid på sig att skrapa den. Men konstigt att man inte får nån bekräftelse på vinsten, man kanske inte ens får nån vinst.

 

Mailade dom idag och då sa dom att dom har tekniska problem och kan inte se min vinst just nu men om jag vunnit så kommer det skickas ut inom 6 veckor. Låter verkligen säkert det där :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag klonka in en DVD Recorder och MP3 spelare.

Riggat!

Jag ville ju ha 9" dvd spelaren och bärbara datorn.. :D

 

Nu börjar det kännas så där att man får priserna typ om ett halvår.

 

Det här var fan ta mig den sämsta tråden i hela forumet

Jag har fan skrapat varje dag men bara fått Sorry better luck next time bla bla bla, sen kommer man hit och läser om folk som vunnit allt möjligt

Snacka om bevis att jag endast vinner pengar på poker genom min skicklighet, för någon jävla tur har ja då inte!

 

Grattis till vinsterna alla ni som vunnit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag klonka in en DVD Recorder och MP3 spelare.

Riggat!

Jag ville ju ha 9" dvd spelaren och bärbara datorn.. :D

 

Nu börjar det kännas så där att man får priserna typ om ett halvår.

 

Det här var fan ta mig den sämsta tråden i hela forumet

Jag har fan skrapat varje dag men bara fått Sorry better luck next time bla bla bla, sen kommer man hit och läser om folk som vunnit allt möjligt

Snacka om bevis att jag endast vinner pengar på poker genom min skicklighet, för någon jävla tur har ja då inte!

 

Grattis till vinsterna alla ni som vunnit!

 

Jag är svensk, jag är aldrig nöjd!

:D

Detta är kanske en motpol till den vanliga riggen på pokern.

De som förlorar på pokern, vinner på Scratchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skrapat fram $20 en dag och $5 en annan dag. Har dock inte sett röken av dessa pengar. Hoppas att det löser sig, framförallt om man skulle råka skrapa fram ett bättre pris.

 

Sorry men det är nog kört.

Du måste reloada sidan några gånger tills du kommer till en annan sida som bekräftar vinsten. När man gör det så sätts pengarna in direkt.

Prova att maila supporten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skrapat fram $20 en dag och $5 en annan dag. Har dock inte sett röken av dessa pengar. Hoppas att det löser sig, framförallt om man skulle råka skrapa fram ett bättre pris.

 

Sorry men det är nog kört.

Du måste reloada sidan några gånger tills du kommer till en annan sida som bekräftar vinsten. När man gör det så sätts pengarna in direkt.

Prova att maila supporten?

 

Tack för tipset! Bra att veta när man vinner DVD-spelaren ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni har skrapat rätt så ska det stå typ "you have already scratch this card" Annars har det inte fungerat. Där är något problem med IE så den registrerar inte scratchandet. Hörde någon säga att det löste sig när de uppdaterade deras jagva applet. Själv instalerade jag Mozilla Firefox istället (alternativ till IE) när jag vann 9" DVD recordern. Fungera perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://web.telia.com/~u39202856/poker/OMG.JPG

 

:)

 

sista dagen vann man iaf nått,lol

 

Grattis!

 

Vann ingenting, en massa lotter med Better luck next time

Blev så sur idag så jag tog ut mina pengar på kontot på Party bara för att visa att jag var arg på dem..nu blir de nog eftertänksamma och låter mig vinna nästa gång hmpfff

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...