johan_chef Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Jag ser att det är mycket guarantee-turneringar på olika sajter nu under jul och nyår. Någon som vet om det brukar vara mycket folk som spelar dessa eller om det går att hitta turneringar med mycket övervärde? Citera
Toffe Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Borde väl igentligen vara mkt folk som spelar,folk som är lediga och är villiga att lira..Gäller väl igentligen allt spel nu runt julhelgen? Citera
Guts Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Borde väl igentligen vara mkt folk som spelar,folk som är lediga och är villiga att lira..Gäller väl igentligen allt spel nu runt julhelgen? Synd bara att livespelet i Sth verkar lite dött på turneringar under mellandagarna. Citera
marcusl Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 verkar vara bra övervärde i primas garanterade turneringar... Citera
Johan Axelsson Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Jag har inte hittat så många attraktiva. PS kör en $100K added den 25e, men $530 i inköp är på tok för mycket (för mig). Egentligen är det nog bättre att spela cashgames och/eller SnG's, det är nog dit "jul-spelarna" söker sig. Citera
rai Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Jag har inte hittat så många attraktiva. PS kör en $100K added den 25e, men $530 i inköp är på tok för mycket (för mig). Egentligen är det nog bättre att spela cashgames och/eller SnG's, det är nog dit "jul-spelarna" söker sig. Han ville ju spela garantee tuneringar för att de blir bättre värde då mindre lirar...inte för att möta "julspelare"..skulle tippa på att b2b tuneringar blir bra värde i Citera
Recommended Posts