spyse Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Ska jag betta på floppen? Ska jag betta på turn eftersom rätt ofarligt kort kommer där? Eller ska jag hoppas på gratis showdown? - spyse sitting in seat 1 with $14.58 - jondyx sitting in seat 2 with $26.97 - diydiy sitting in seat 3 with $5.13 - mirin sitting in seat 4 with $8.80 - fenace sitting in seat 5 with $6.39 - BestBear sitting in seat 6 with $26.84 [Dealer] spyse posted the small blind - $0.07 jondyx posted the big blind - $0.15 ** Dealing card to spyse: , diydiy called - $0.15 mirin folded fenace folded BestBear called - $0.15 spyse called - $0.15 jondyx checked ** Dealing the flop: , , spyse checked jondyx checked diydiy checked BestBear checked ** Dealing the turn: spyse checked Citera
chlu Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Jag är tveksam till att syna i SB med 23s. Det är lite för låga kort i mina ögon. Sen hade jag check-foldat hela vägen. Med en 3a som högsta kort och gratis turnsyn är alla kort scarecards i mina ögon. Ska det betas så bör det nog vara på floppen, men det är inte lätt från första position. Detta mot bakgrund av den lilla potten. /chlu Citera
Recommended Posts