cheunce Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Sist men inte minst kommer B2B funka med PO2 nu när det kommer vara lokal lagring av HH´s eller måste man fortfarande importera dem? Ja, planen är att lägga till stöd för B2B i och med deras lokala HH:s. Äntligen. Ibland missar man att man har nötterna när man spelar på sexbord och det är action på mer än 3 bord Ser fram emot att testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 2) Hur ser det ut med stöd till Ongame-nätverket? Vi jobbar på detta, omöjligt att säga när det blir klart dock.. Fick svar på PO-forumet också att det var på G nu. Med risk för att vara tjatig , men på ett ungefär när blir det? Pratar vi om några dagar eller några månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Fick svar på PO-forumet också att Ongame-nätverket var på G nu. Med risk för att vara tjatig , men på ett ungefär när blir det? Pratar vi om några dagar eller några månader? Omöjigt att säga, troligtvis varken eller, typ om 4-6 veckor (med en standardavvikelse/vecka på 1-2 dagar ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 När det nu blir möjligt att använda PO till B2B så vore det kanon om ni signade avtal med något B2B-skin så att man kan få programmet i gengäld mot att man signar upp på deras sida. Alltså samma typ av avtal som ni har med Noble. Det skulle nog ge många nya PO-kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Kör 4 bord på PartyPoker med PO2 igång. Så långt funkar allt bra men så fort jag kör igång winamp så börjar Party att lagga till tusan. Det verkar som att PO2 och Winamp inte funkar så bra tillsammans. Hmm.. konstigt, har aldrig hört om detta förut. Vad kör du för brandvägg? Norton? (Isf kan Norton vara boven). Kör med Avast som firewall och har aldrig kört Norton. Verkar skumt iaf ska testa att avinstallera winamp och tanka hem nyaste versionen så får vi se, annars kanske någon har ett förslag på nått liknande winamp? Vill ju kunna lyssna på musik samtidigt som man sitter och grindar i nån timme. Mvh Doope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Fixat problemet med att helt enkelt köra iTunes istället och då funkar allt smärtfritt. Skumt är det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AceKing Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 PokerStars 10 spelare sng Problem med spelarstats som kommer på olämpliga ställen på pokerbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 PokerStars 10 spelare sng Problem med spelarstats som kommer på olämpliga ställen på pokerbordet Ok, tack, det beror helt enkelt på att det inte har funnits 10-manna SNG:s på Stars förut. Skall fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Fredric, tror du missade svara på en fråga innan som jag är intresserad över att få reda på. Frågan var om man gissar "fel" på om man har spelat 200 räjkade händer eller inte, får man då reda på genom er hur många man har kvar? Och så en egen fråga, har ni någon som helst uppskattning på hur många NC man brukar ha skrapat ihop när man har 200 räjkade händer spelade på FLT 0.5/1$? Så man inte behöver maila er en massa ggr i onödan med optimistiska gissningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Fredric, tror du missade svara på en fråga innan som jag är intresserad över att få reda på. Frågan var om man gissar "fel" på om man har spelat 200 räjkade händer eller inte, får man då reda på genom er hur många man har kvar? Nej, vi ser bara om man passerat 200 eller inte. Har tyvärr ingen aning om hur många NC 200 rakade innebär på Noble 0.50/1, men jag skulle tro att det ligger på c:a 500 NC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Tja! Då har man också skaffat PO2 Varje gång jag startar den och trycker på update så får jag leta efter mitt nick i en lång lista. Lite jobbigt men det får jag leva med Men nu har jag börjat spela på lite olika sajter, skulle vilja ha all statestik samlad i en databas, hur gör jag för att lägga till fler nick? Har redan sökt men inte hittat så mycket, är inte så haj på PO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 15 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Varje gång jag startar den och trycker på update så får jag leta efter mitt nick i en lång lista. Lite jobbigt men det får jag leva med Nej, det skall du inte behöva leva med. Gå till settings/preferences och sätt din spelare som default player. Men nu har jag börjat spela på lite olika sajter, skulle vilja ha all statestik samlad i en databas, hur gör jag för att lägga till fler nick? Har redan sökt men inte hittat så mycket, är inte så haj på PO Gå till Overview tabben. Där finns en ikon med en litten gubbe och ett grönt "+"-tecken. Tryck på denna för att länka alla dina spelare till samma alias, för att på så sätt se all statistik kombinerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 En funktion jag saknar är att kunna ta bort händer jag inte varit med i, låt säga att jag sätter mig på ett 6-max bord och sedan står över 2 händer tills BB kommer och då läggs 2 "skräp" händer in i min DB i längden blir det enormt mycket händer som bara tar plats och segar ner. Om den funktionen redan finns så har jag missat det. Hur den skulle kunna utformas är något i still med: Database --> Clean up database Sedan kommer en ruta med lagrade nick upp sedan väljer man dom nicken som ska vara med i händerna som ska sparas sedan slopas resten. Låt säga att jag nickar pelle på prima och olle på Ladbrokes, då markerar jag dessa två nick och trycker sedan på "Clean" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
for_no_one Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 jag har problem med min databas. När jag följer era steg på hur man uppdaterar till MySQL säger den bara: conversion failed också kommer det upp en error-ruta där det står att det inte gått att connecta ut (java-adresser) På hemsidan listar ni två problem, lösenord på MYsQL och om man redan har MYSQL, men mitt felmeddelande säger bara att the conversion inte funka och det verkra inte vara något av de två ovanstående problemen. vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Verkar som om PO2 livetracker inte funkar med uppdateringen på partypoker. Iofs redan sagt i andra PO-tråden, men gissar att ju snabbare informationen kommer ut desto snabbare kan det åtgärdas. ETA på fix? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Verkar som om PO2 livetracker inte funkar med uppdateringen på partypoker. Iofs redan sagt i andra PO-tråden, men gissar att ju snabbare informationen kommer ut desto snabbare kan det åtgärdas. ETA på fix? Detta måste vara hög prio......please.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 http://www.pokeroffice.com/forum/post.php?cat=1&fid=2&pid=r&page=1 Se länken ovan för PO-info om Partyuppgradering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Verkar som om PO2 livetracker inte funkar med uppdateringen på partypoker. Iofs redan sagt i andra PO-tråden, men gissar att ju snabbare informationen kommer ut desto snabbare kan det åtgärdas. ETA på fix? Detta måste vara hög prio......please.... Såg att det fanns en fix redan till PT, så kollade på PO's hemsida, men icke. kollade i deras forum å så som jag förstod det så skulle det först komma en temporär fix med en ETA på ca 24-28h, och sen en riktig. eller nått åt det hållet ivf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 Vi har nu släppt en temporär fix till den nya Party uppgraderingen (v2.02). Denna innhåller även support för Pacific Poker (beta). Vi har även implementerat en ny overlay som skalar i takt med att man resizar party fönstret. Notera att Party ändrat rejält mycket så vissa saker kommer att förbättras inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
for_no_one Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 jag har problem med min databas. När jag följer era steg på hur man uppdaterar till MySQL säger den bara: conversion failed också kommer det upp en error-ruta där det står att det inte gått att connecta ut (java-adresser) På hemsidan listar ni två problem, lösenord på MYsQL och om man redan har MYSQL, men mitt felmeddelande säger bara att the conversion inte funka och det verkra inte vara något av de två ovanstående problemen. vad ska jag göra? fick inget svar så jag postade igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
for_no_one Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 jag har problem med min databas. När jag följer era steg på hur man uppdaterar till MySQL säger den bara: conversion failed också kommer det upp en error-ruta där det står att det inte gått att connecta ut (java-adresser) På hemsidan listar ni två problem, lösenord på MYsQL och om man redan har MYSQL, men mitt felmeddelande säger bara att the conversion inte funka och det verkra inte vara något av de två ovanstående problemen. vad ska jag göra? fick inget svar så jag postar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeG Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 kommer det komma någon uppdatering så man återigen kan låta pokeroffice ta emot information om bordet (partypoker) även om man inte sitter där? Alltså HH skickas inte längre när man inte sitter där? Går det att ordna, snälla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Fredric, tror du missade svara på en fråga innan som jag är intresserad över att få reda på. Frågan var om man gissar "fel" på om man har spelat 200 räjkade händer eller inte, får man då reda på genom er hur många man har kvar? Nej, vi ser bara om man passerat 200 eller inte. Har tyvärr ingen aning om hur många NC 200 rakade innebär på Noble 0.50/1, men jag skulle tro att det ligger på c:a 500 NC. Snarare tvärtom. När jag passerat 200 så hade jag bara fått ihop 71 NC. Spelade in det på 1/2 FL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Glöm det, jag hade ej läst release notes... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AceKing Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 I "Live Tracker" fönstret ändrar sig "Total Playable" OddsI rött & grönt beroende på handens styrka och pot oddsen går det att få den funktionen i själva poker fönstret också, altså att det växlar i färgerna beroende på handens styrka och pot oddsen? Kommer den funktionen i nästa uppdatering av PokerOffice2 Fredrik Kommer det med i nästa uppdatering? Please ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts