chig Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Råkade precis ut för följande verbala påhopp i chatten på en pokersite. Funderar på att polisanmäla. Inte för att jag är orolig för att han ska göra verklighet av sina hot, utan mest för att jag inte tycker att man ska acceptera vad som helst. En principsak, helt enkelt. Tänkte dock höra vad ni tycker först. A: andra ****** tonnipust: i really hate you so much A: sweet tonnipust: to lucky tonnipust: you big a-sshole HERO: ? tonnipust: hate you so much HERO: Why? tonnipust: to lucky all the time tonnipust: you steal money HERO: Me? Wouldn't think so... A: tonnipust: all inhere are to lucky right now A: tony da fishy tonnipust: yes you are tonnipust: i have to pair tonnipust: C you tief A: had* tonnipust: HERO you owm me 20 euro HERO: Why? tonnipust: you steal my money HERO: I thought I won them? tonnipust: no steal C: bitter? A: tonnipust: ** HERO: If you can't lose money, go play on the play money tables... tonnipust: shup up and dont steal others money A: <) HERO: As I see it, your money is just my money that I haven't won yet. A: tonniponken tonnipust: no you owm me 20 tonnipust: pay back HERO: I "owm" yo 20? tonnipust: yes tonnipust: fold A: tonni drunk? A: or just stupied? tonnipust: i hate you you pig tonnipust: i find you HERO: Doesn't matter to me. A: hehe.. tonnipust: pay me back A: cute fishy A: didn't I here you say payback? tonnipust: he pay me back A: oh, my bad.. A: you're still cute fishy tonnipust: there are to much luck on this table HERO: Or as Hellmuth would say: "If there was no luck involved, I would win every hand..." tonnipust: you are so dumm tonnipust: pay me back my money HERO: "dumm"? Is that even a word? B: no it is not B: =) tonnipust: again to lucky tonnipust: you pig tonnipust: i kill you C: he he tonnipust: mogsvin B: mature B: very HERO: *lol* tonnipust: A to lucky A: you didn't have my money realy long tonnipust: i find you and break you neck tonnipust: pig D: hehe HERO: tonni, you know that your chat is logged by the poker site? A: gayface tonnipust: give me you number A: I can do a policereport.. tonnipust: and so tonnipust: you steal my money tonnipust: ride this in you rapport A: that is a threat.. A: no, i don't steal tonnipust: yes you do A: Just playing wisely tonnipust: no you atr to lucky B: tonnipust: you have to realize that you s u c k B: A: or is it you who's a little bit stupied? tonnipust: A give me my money back in then i go to sleep A: no, don't say so B.. I enjoy having tonniponken here.. B: A: no, but I'll take the rest of them B: finally HERO: Too late. tonnipust: HERO se you sonn A: Hahaha A: Nice play! HERO: Folded AA when QQJ layed on the board. tonnipust: i now alot of bandidos HERO: I hope so, tonni. I need the money. tonnipust: and the will finds you A: know you mean ? tonnipust: i know over 100 i sweden A: WOW! B: hahahahahahaha A: you must be a cool guy? tonnipust: so the find you D: no money left? tonnipust: and i promise i wont be fun A: c'mmon! put 25 more! tonnipust: no dont put more money on this table all you loosers can only win on luck tonnipust: HERO se you soon D: hehe tonnipust: and you too A A: HERO, are you going out on a date wit tonniponken? A: with* D: no with his mamma tonnipust: i have booth ip nummmer HERO: Hehe... Don't think so, he's probably as ugly as his mouth. tonnipust: so se you soon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Är det såna som du som ser till att man måste censurera fuck i amerikanska tv-sändningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chig Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2005 Är det såna som du som ser till att man måste censurera fuck i amerikanska tv-sändningar? Det hoppas jag inte. Jag tycker att det är grymt störande. Jag kan ta skitsnack i chatten. Men dödshot ligger på en annan nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 chig är du seriös? om du polisanmäler det här är du årets tönt 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Är inget att ta på allvar. I övrigt så undrar jag varför du satt kvar och provocerade och inte gick därifrån..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Mejla supporten så att de bannar honom. De borde de göra. Polisanmälan gör ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chig Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2005 Är inget att ta på allvar. I övrigt så undrar jag varför du satt kvar och provocerade och inte gick därifrån..? Tja... Han hade fortfarande pengar kvar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Jag måste säga att ditt beteende var minst lika omoget. Fråga även dig själv om du vill att en fisk ska bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Om dom beter sig som han gjorde så är det klart som fan att dom ska bli bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Ja, man bör ju akta sig för folk som skickar Bandidos på en efter att ha förlorat 20euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansih Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Jag tror nog Bandidos kommer hoppa av glädje när de får höra att de har chansen att driva in 20euro som en idiot torskat på poker! Bara ignorera idioten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Tycker iaf som chig att det borde finnas gränser för hur dåligt folk får bete sig i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Tar ni på fullt allvar illa upp? edit: casper och chig alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Tar ni på fullt allvar illa upp? Nej, därav min ögonrullande leende gula figur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Tar ni på fullt allvar illa upp? edit: casper och chig alltså Nej, det är därför jag tycker han borde meddela supporten så dom kan banna honom om dom känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dronko Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Dyslektikern är ju onekligen underhållande men till syvene och sist är det ett oacceptabelt beteende vid ett pokerbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Hade tagit upp detta med supporten iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Fråga även dig själv om du vill att en fisk ska bli bannad. Nu är det ju bara på internet så det är ju lätt att bara stänga av chatten, men det är ju också en arbetsplatsfråga hur mycket skit man är villig att acceptera för några kronor extra i timmen. För övrigt så tror jag inte någon site skulle banna en spelare pga svordomar/hot i chatten utan det handlar ju i så fall enbart om att de tar bort chatpriviliegiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 För övrigt så tror jag inte någon site skulle banna en spelare pga svordomar/hot i chatten utan det handlar ju i så fall enbart om att de tar bort chatpriviliegiet. Vilket egentligen är lite märkligt... Att svära lite kan man väl ta, men jag tycker ingen ska behöva stå ut med idioter som i detta exempel. Det kan ju knappast gagna siten, eftersom det faktiskt kan finnas folk som tar åt sig så illa att de inte vill spela mera på den siten. Personligen skiter jag fullständigt i folk som hotar mig, men det är ju för den sakens skull inte särskilt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Löjligt, av er båda. Polisanmäla? Kom igen. Men skicka till supporten så stänger dom väl av hans chat, banna honom helt och hållet lär de nog inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Är allt som oftast svårt att polisanmäla någon när du inte ens har ett namn att gå på, för övrigt så gör polisen ingenting längre oavsett brott så där har du ingen lycka! Jag tycker defenitift INTE man skall acceptera sådan skit i chatterna, som sagt det är folks arbetsplatser, och som Jacobmal sa "Varför lämnade du inte bordet" det är ju sjuk syn på det hela, varför skall JAG lämna bordet p.g.a nått mongo i chatten?? visst går det att dölja/stänga chatten men varför skall man behöva det?? En intressant åtgärd att prova vore ju att du mailar supporten och ber de kolla chatten under den tidsperioden och be dem banna hans chat, MEN även be dem ge dig personuppgifter på honom eftersom du skall anmäla honom till polisen för dödshot.(Givetvis kommer du inte få dessa uppgifter, MEN är intressant o se vad de svarar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pennypacker_ Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Är allt som oftast svårt att polisanmäla någon när du inte ens har ett namn att gå Uhh oh, bikergänget i Lule verkar vara dig på spåret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 oj oj oj, om man fick en krona för varje gång man hade blivit mordhotad eller fått hot om att bli "söndersparkad" på internet så skulle man va miljonär. Det var säkert nån 16 åring som slaskat bort studiebidraget och har en brorsa som åker kawasaki 125a med en hemmagjord läderväst som det står "fack joo" på. Skulle inte ta hotet speciellt seriöst, och skulle garanterat inte polisanmäla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vigge Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 chig, jag måste säga att dina provocerande kommentarer sänker din värdighet till samma låga nivå som denna kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magzter Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 lol, är du seriös? haahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts