ziddax Postad 1 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2006 slut lirat på crypto eller? Nej, jag är överallt Har lirat in tillräcklig med MPP för att få spela Barcelona satteliten på sviten iaf. Annars är det mest sngs på stars och NL100 på B2B just nu. Och nån enstaka hand då och då på sportingbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 1 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2006 duktigt antiklimax att jag åkte ut först av alla ikväll...suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 11 kvar i ELAPen. Tror jag måste komma 6:a-7:a för att fixa det... GE MIG STYRKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 9 kvar nu. Sjukt vad det pirrar i magen. Jag ligger sist och måste verkligen hitta klonken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 9 kvar nu.Sjukt vad det pirrar i magen. Jag ligger sist och måste verkligen hitta klonken! Lycka till, skulle vara surt att stupa på mållinjen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 9:a slutar jag och jag missar i praktiken 3 EPT:er med en AA som blir utköpt av TT i en av de tidigare turneringarna när vi är 3 kvar. SÅ jäääävla bitter jag är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2006 Rätt nice. Trots denna så är jag väl 2 inköp back idag... Game #2431682463: Hold'em NL (US$0.50/US$1) - 2006/09/12 - 19:42:55 (GMT) Table "Skeptics" Seat 3 is the button. Seat 1: Kaffelars (US$87.25 in chips) Seat 2: blabla1 (US$77.50 in chips) Seat 3: Monster85 (US$86.50 in chips) Seat 4: Porky's (US$96 in chips) Seat 5: Thedip (US$247.13 in chips) Seat 6: ziddax (US$170.25 in chips) Porky's: posts small blind US$0.50 Thedip: posts big blind US$1 ----- HOLE CARDS ----- dealt to ziddax [Ts 9s] ziddax: calls US$1 Kaffelars: folds blabla1: raises to US$4 Monster85: folds Porky's: calls US$3.50 Thedip: folds ziddax: calls US$3 ----- FLOP ----- [7c Qs Js] Porky's: checks ziddax: checks blabla1: bets US$8 Porky's: raises to US$16 ziddax: calls US$16 blabla1: calls US$8 ----- TURN ----- [7c Qs Js][Ks] Porky's: checks ziddax: checks blabla1: bets US$16 Porky's: folds ziddax: raises to US$32 blabla1: raises to US$57.50 and is all-in ziddax: calls US$25.50 ----- RIVER ----- [7c Qs Js Ks][Kd] ----- SHOW DOWN ----- blabla1: shows [8s 7s] (A Flush, King high) ziddax: shows [Ts 9s] (Straight Flush, King high) ziddax collects US$173 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot US$176 Main pot US$173 Rake US$3 Board [7c Qs Js Ks Kd] Seat 1: Kaffelars folded before Flop (didn't bet) Seat 2: blabla1 showed [8s 7s] and lost Seat 3: Monster85 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 4: Porky's (small blind) folded on the Turn Seat 5: Thedip (big blind) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: ziddax showed [Ts 9s] and won (US$173) with Straight Flush, King high Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts