JoseGuti Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Ge mig tillbaka mina pengar nu så jag kan ta ut dom illa kvickt... Citera
jaroiten Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Hej, Tack för ditt e-mail! Med anledning av de server tekniska problem med Svenska Mästerskapen kommer Tain Poker att göra en omstart av pokerklienten. Du kommer att bli informerad i klienten så snart detta har skett. Återkom gärna ifall du har några fler frågor. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Christian Eriksson Poker Support Expekt.com Ltd. Jag tänker inte lira, är tillräckligt tiltad redan.. Citera
onehitwonder Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Snart är det rast! Skönt att få koppla av en stund... Ha ha Ja jag är helt utmattad. Citera
a_apelqvist Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Jag är inte med och spelar, men jag lider verkligen med alla ni som har anmält er.... Det är fan den största skandal jag kan komma på, näst efter att Felix ketchup började med grön kork på sina ordinarie ketchupar.... Alla ni som har anmält er är säker mycket bra spelare. Ni förtjänar något mycket bättre än detta! Citera
ctamer Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Det är bara jag kvar vid mitt bord nu. Betyder det att jag vann? Citera
EricT Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Ojdå.... Jag ska inte klaga för det får ja ginte för vissa individer! Citera
felix Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Själv hoppas jag på att den dra igång någon gång efter midnatt när dom flesta har lagt sig, ökar mina vinstchanser avsevärt Citera
Joshua Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Det är bara jag kvar vid mitt bord nu. Betyder det att jag vann? Det betyder att du sittstrejkar. Citera
Kidder Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Det är bara jag kvar vid mitt bord nu. Betyder det att jag vann? Det betyder att du sittstrejkar. hahahahahahaha Citera
PafMaster Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Nu när man äntligen sagt till på jobbet att man kommer senare så fungerar inte SM, blää. Jag som hade tänkt snyta mig i chefens gardiner imorrn efter att ha vunnit detta Citera
eMz Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 dom har redan sagt att det kommer komma datum när det blir av på deras hemsida inom några dagar ifall ni missat det Citera
ctamer Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Det är bara jag kvar vid mitt bord nu. Betyder det att jag vann? Det betyder att du sittstrejkar. hahahahahahaha Ja nu slängde de ut mig med våld från Expekt... Citera
a_apelqvist Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 En enda bra sak finns det med Expekt. Man får in pengarna till visakortet direkt, samma dag. Det ska de ha eloge för... Resten stinker värre än en grönmögelost som har varit i min ena armhåla Citera
joggystyle Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Undrar hur många som kommer vara med nästa gång! Citera
ctamer Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Svenska Mästerskapen 2005 cancellerad Tekniska problem ledde till att de Svenska Mästerskapen 2005 cancellerades idag, 15/12 2005. På grund av tekniska problem i samband med det Svenska Mästerskapet i online poker 2005, tvingades vi olyckligtvis att ställa in dessa. Expekt.com vill be så mycket om ursäkt för det inträffade till samtliga kunder och informera om att vi omgående kommer att återbetala samtliga anmälda spelares turneringsavgift till deras pokerkonto. Information gällande när vi kommer att hålla SM kommer att sändas ut per e-mail så snart vi har bestämt ett nytt datum. Citera
al_bandy Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Svenska Mästerskapen 2005 cancelleradTekniska problem ledde till att de Svenska Mästerskapen 2005 cancellerades idag, 15/12 2005. På grund av tekniska problem i samband med det Svenska Mästerskapet i online poker 2005, tvingades vi olyckligtvis att ställa in dessa. Expekt.com vill be så mycket om ursäkt för det inträffade till samtliga kunder och informera om att vi omgående kommer att återbetala samtliga anmälda spelares turneringsavgift till deras pokerkonto. Information gällande när vi kommer att hålla SM kommer att sändas ut per e-mail så snart vi har bestämt ett nytt datum. var kommer denna info från? Citera
PafMaster Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Svenska Mästerskapen 2005 cancelleradTekniska problem ledde till att de Svenska Mästerskapen 2005 cancellerades idag, 15/12 2005. På grund av tekniska problem i samband med det Svenska Mästerskapet i online poker 2005, tvingades vi olyckligtvis att ställa in dessa. Expekt.com vill be så mycket om ursäkt för det inträffade till samtliga kunder och informera om att vi omgående kommer att återbetala samtliga anmälda spelares turneringsavgift till deras pokerkonto. Information gällande när vi kommer att hålla SM kommer att sändas ut per e-mail så snart vi har bestämt ett nytt datum. Det sorgliga i det hela är att alla som kvalat in garanterat bara kommer att få TM (Tournament Money) vilket suger då man endast kan spela pyramids! Hoppas nu innerligen att dom betalar ut "riktiga" pengar annars blir man fly förbannad! Citera
highbury90 Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Undrar hur många som kommer vara med nästa gång! Alla borde ju bojkotta, men det skulle ju innebära att det blir sjukt bra värde och folk vill spela ändå, ond cirkel. Värdelöst expekt! Citera
mazze21 Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 det är lite som poolia reklamen " men ledningen bestämmde sig för att kompetensen fanns i huset" Citera
jaroiten Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Svenska Mästerskapen 2005 cancelleradTekniska problem ledde till att de Svenska Mästerskapen 2005 cancellerades idag, 15/12 2005. På grund av tekniska problem i samband med det Svenska Mästerskapet i online poker 2005, tvingades vi olyckligtvis att ställa in dessa. Expekt.com vill be så mycket om ursäkt för det inträffade till samtliga kunder och informera om att vi omgående kommer att återbetala samtliga anmälda spelares turneringsavgift till deras pokerkonto. Information gällande när vi kommer att hålla SM kommer att sändas ut per e-mail så snart vi har bestämt ett nytt datum. Det sorgliga i det hela är att alla som kvalat in garanterat bara kommer att få TM (Tournament Money) vilket suger då man endast kan spela pyramids! Hoppas nu innerligen att dom betalar ut "riktiga" pengar annars blir man fly förbannad! Vem har sagt det? Citera
david85 Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Svenska Mästerskapen 2005 cancelleradTekniska problem ledde till att de Svenska Mästerskapen 2005 cancellerades idag, 15/12 2005. På grund av tekniska problem i samband med det Svenska Mästerskapet i online poker 2005, tvingades vi olyckligtvis att ställa in dessa. Expekt.com vill be så mycket om ursäkt för det inträffade till samtliga kunder och informera om att vi omgående kommer att återbetala samtliga anmälda spelares turneringsavgift till deras pokerkonto. Information gällande när vi kommer att hålla SM kommer att sändas ut per e-mail så snart vi har bestämt ett nytt datum. Det sorgliga i det hela är att alla som kvalat in garanterat bara kommer att få TM (Tournament Money) vilket suger då man endast kan spela pyramids! Hoppas nu innerligen att dom betalar ut "riktiga" pengar annars blir man fly förbannad! stämmer detta tänker jag aldrig vila innan hämnden sker Citera
Recommended Posts