Gå till innehåll

Hur mycket i bonus per månad?


granath

Recommended Posts

alltså jag är skeptisk till vissa siffror i den här tråden. det verkar som dom tar med sina vanliga vinster också, annars så måste man i princip spela dygnet runt.

 

Man ska alltid vara skeptisk till det man läser på nätet. Särskilt när det gäller pengar.

 

Men det är klart. Gör man ingenting annat, så kan man dra in en hel del på bonusar. Jobbar man heltid, så har man inte tid till att dra in lika mycket som en arbetslös bidragstagare.

 

Men som sagt, ta alla siffror med en stor nypa salt.

 

Nej, ta inte siffrorna med en nypa salt. Snacka inte om saker du inte vet något om. Ett tips för framtiden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om ni har något bra förslag på vilka bonusar jag bör ta om jag spelar micro 0.10,0.20.

 

På Prima finns ett gäng små bonusar som kan vara smart att börja med när man inte har så stor BR.

 

Sedan har ju tex Partypoker en väldigt lätt sign up bonus på $100. Men som någon tidigare har sagt, det gäller att har pengar så att man kan sätta in och maxa varje bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man lägger in så att man får max bonus. Kan man sedan ta ut en summa utan att det ändrar från max bonus?

 

Det beror helt och hållet på vart du spelar. På vissa sajter får du inte göra något uttag innan du klarar av en bonus, medan på tex Martinspoker får du ta ut hur du vill.

 

Du måste kolla upp med just den sajten som du har tänkt spela på vad som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är självklart att man ska jaga bonusar när man bygger sin bankrulle, jag spelar aldrig på någon pokersajt om det inte ligger en fin bonus och väntar.

 

Just nu lirar jag FL 1/2 och brukar få ca: 500-600$ i bonus varje månad sen tillkommer ju rakeback och en liten vinst på spelandet. Så själva bonusen är ju det man tjänar pengar på i början när man lirar micro-limit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag clearade bonusen på Bet365 genom att spela 1000 raked hands. Efter det har jag lirat yterligare 800 raked hands och funderar hur mycket jag har missat i pengar på ett ungefär genom att inte ha någon rakebackdeal på sidan ? Nån som vet om det erbjuds rakeback på Bet365 genom någon affiliatesajt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag clearade bonusen på Bet365 genom att spela 1000 raked hands. Efter det har jag lirat yterligare 800 raked hands och funderar hur mycket jag har missat i pengar på ett ungefär genom att inte ha någon rakebackdeal på sidan ? Nån som vet om det erbjuds rakeback på Bet365 genom någon affiliatesajt ?

 

Som alltid, för nya kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...