Heartland Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Hej! Mitt första inlägg här, men jag har varit trogen läsare osv i ca ett halvår. Har spelat poker i ca 1 år nu och det börjar arta sig lite. Spelar mestadels sng's på heypoker på lägre insatser (allt från 1 till 5) Då jag har börjat läsa en hel del pokerböcker och här på forumet har min förmåga att förstå spelet ökat en hel del det senaste halvåret, men jag känner mig fortfarande väldigt osäker i vissa sitationer. Detta gäller oftast inte starhänder och dylikt. Problemen dyker oftast upp efter flop, möjligtvis på turn. Pottodds och sådant har jag hysad koll på nu, men jag skulle helt klart behöva lite coachning när det gäller spelet efter flopen. Det känns som om jag har mer pengar att hämta genom att spela min händer rätt. Nu till problemet; Jag har väldigt svårt att lära av att bara läsa, jag är en person som behöver uppleva och känna på situationerna... Därför undrar jag om det är någon som vill, via msn eller liknande coacha mig vid ett antal sng's för att jag ska lära mig lite av spelet, så som det är tänkt att spelas. Tacksam för alla svar. skicka pm om det låter intressant. (spelar oftast sena kvällar och nätter då det är det enda mitt arbete tillåter.) * RP och flytt till THe - QoS * Citera
obby Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Posta handhistory här på forumet så kommer du få bra kommentarer. Du behöver inte bara ha en coach. Då har du hela forumet. Citera
Heartland Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 det du säger är sant, och en ide jag funderat över... kommer antagligen att posta ett antal hh's här inom kort. just nu känns det dock som om jag skulle behöva de här "se och röra" -tipsen som man får direkt. men hh's kommer, det lovar jag! Citera
Slegr Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 kom ihåg att jag såg några replays från några MTTs en gång, dom var riktigt bra.. killen som spelade skrev in kommentarer ang. hans beslut. Minns dock inte vars det var jag såg dom men dom var lärorika... nån annan som vet vad jag pratar om? Citera
obby Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Champion gjorde en liknande grej från NL SH-spel. Den var mycket bra. Citera
Recommended Posts