Gå till innehåll

Allt om PC-spelet Stacked!


Verbal__Kint

Recommended Posts

  • 6 months later...
STACKED with Daniel Negreanu is the first video game to bring next-generation gameplay and broadcast quality production to Texas Hold 'em Poker. Learn everything from the fundamentals to advanced strategies from poker's premiere player and refine your game against the world's most advanced artificial intelligence system before testing your skills in massive online tournaments.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har provat det och måste säga att jag blev väldigt besviken. Motståndet är väl inte fullt så muppigt som det i wsop, men jag hade förväntat mig mycket mer efter pratet om avancerad artificiell intelligens.

 

Grafiken är värdelös, dålig spelkontroll.

 

köp något roligare för pengarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat det och är väll inte så värst imponerad... spelet i sig är det väll egentligen inget fel men det är känslan av att det bara är på låtsas som gör det så tråkigt! Kan förmodligen funka för en nybörjare som vill lära sig grunderna men inte så mycket mer...

 

 

Kan tillägga att jag bara spelat single player. Multi player kanske är mycket roligare (även om det fortfarande bara är playmoney...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...