Dahlberg Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Tjena, Jag har sett en trailer på en ganska ny film. I filmen så ser man en ung tjej som tar hand om en gammal gubbe som ligger i ett badkar. Gubben freakar ur så fort han ser en spegel för den fylls typ med negerslavar. Det är också ett låst rum som hon inte får gå in i för ägarinnan av huset, hon kommer in där på nått vänster och nått händer (tittade bort från TVn vid det tillfället). Hon strör lite sand eller what not på golvet för att skydda från dessa men skyddar från ägarinnan eller nått sånt... Som sagt, kollade inte så noga men det verkade vara en bra film. Vet någon vad den heter och om den har kommit ut på DVD??? MVH / Dahlberg Citera
TotalFarsa Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Du tänker på The Skeleton Key... Masa dig till amazon.com eller någon anna trevlig online-handel och kolla /TF Citera
Dahlberg Postad 13 December , 2005 Författare Rapport Postad 13 December , 2005 tack och bock. Nää, jag tror att jag masar mig ner till statlig olja och ser om de har fått in den Citera
Recommended Posts