ProtiProt Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Hej igen... Dags för en ny dagbok, denna gången hoppas jag att det skall gå bättre. Dagboken avser i första hand den närmsta månaden, där jag tänkt spela riktigt mycket och generera så mycket rakeback jag bara kan Rakebacken skall sedan användas till antingen ladbrokes pokercruise, eller något annat roligt, i värsta fall får den väl ingå i rullen Liret kommer ske på prima och jag kommer därmed lägga spelet på b2b på is under en månad, dels för att jag tydligen är helt oförmögen att vinna på det nätverket, för att jag nästan inte har någon deg kvar där, och för att dem ej erbjuder rakeback Rullen ligger i dagsläget på $7300, och jag kommer lira 4+ bord 1/2 NL tills vidare. Mål: Att lira minst 2000 händer om dagen, nu kommer jag vara borta torsdag-måndag så där blir det ju ett naturligt bortfall av händer, ett stoort sådant, får försöka arbeta upp det. Sen är det ju även som ni alla vet jul å nyår under denna månad, får se hur mycket som faller bort Here we go... BR: $7,340
Albert Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Good Luck! Dra inte iväg till K-Pax om du skulle gula!
Sansrom Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Kommer du köra SH eller fullring? Vi kanske möts, vad har du för nick? Good luck!
Recommended Posts