Moleskin Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Activity: 67 players at 26 tables. LOL Edit: Verkar som B2B har kompenserat genom att slänga in sjuka mängder fisk. Allting är förlåtet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burran Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Ja, när kommer alla sng tillbaka då...har varit borta sen igår kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 La in pengar för första gången på en sida som är med i b2b i fredags. Trodde det var ett bra nätverk men tyvärr gjorda jag inga större efterforskningar. Så blir väl att ta ut pengarna lika fort som man satte in dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Visserligen har B2B något emot mig och det råder totalt riggning där mot mig men för övrigt älskar jag verkligen deras klient. Deras serverproblem är för mig dock helt oförstående att dom inte fixat till ännu och det ska mycket till innan jag ger b2b nätet en andra chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Visserligen har B2B något emot mig och det råder totalt riggning där mot mig men för övrigt älskar jag verkligen deras klient. Deras serverproblem är för mig dock helt oförstående att dom inte fixat till ännu och det ska mycket till innan jag ger b2b nätet en andra chans. Ja, enda anledningen till att jag stannar där att jag verkligen gillar klienten. Bet-knappen med hur många % av potten man vill satsa är ju verkligen helt perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Ja, enda anledningen till att jag stannar där att jag verkligen gillar klienten. Bet-knappen med hur många % av potten man vill satsa är ju verkligen helt perfekt. Va, vart hittar du den? Känns inte som en supernödvändig sak men... jag har inte sett någon sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Ja, när kommer alla sng tillbaka då...har varit borta sen igår kväll...Ännu är dom borta... -EV för mig när dom är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 SnGs har varit uppe en gång sen jag reggade på B2B, o de va igår förmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 störigt värre med laggingen, spelet förstörs ju totalt. hopas de fixar det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tyret Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 jepp går ju inte lira =/ bara 2000 inne, skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Jag hade tänkt jäsa framför min laptop hela dagen men det är ju helt omöjligt att spela när det fryser till hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Är det ingen som fått något svar från supporten? Jag har mailat men inget svar och det var för 24h sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supersweed Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Jepp läkligt surt med segheten och den ständiga laggen trots att det bara är 2000 pers inne... har ju gått fint o spela med 4000+ spelare förut..... vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Det hänger sig varje gång jag joinar ett bord har jag märkt. Då hänger det sig för alla på bordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rizzo Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Så härligt på b2b just nu, actionknapparna försvinner hela tiden så att man inte kan göra nåt och blir autofoldad. Resulterade i ultratilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fitandiknowit Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Så härligt på b2b just nu, actionknapparna försvinner hela tiden så att man inte kan göra nåt och blir autofoldad. Resulterade i ultratilt. Det resulterar detssutom i att jag tänker plocka ut varenda € jag har på b2b-sajter. Gamla hederliga Prima får det bli. Sällan eller aldrig problem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Kommer ni överhuvudtaget in på poker klienten? Fungerar inte för mig just ni i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berzerker Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 De verkar ha tagit sitt förnuft till fånga för att fixa problemet (hoppas det i alla fall). Jag måste ju slaska till mig massa VIP. Känns frustrerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Nu är det nog. Sluta spela där. B2B har haft problem länge och jag tvivlar starkt på att problemet är så svårt att dom inte kunnat lösa det om dom har fokuserat på att reda ut det. Sluta spela där för att visa att ni inte accepterar att dom inte gör något åt problemet, ni betalar ju ändå för en produkt (den massiva raken) och då ska väl den fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berzerker Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Har spelat en stund sen avbrottet nu. Inga problem har uppstått sen dess, ta i trä. Hoppas det funkar felfritt ett tag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppan Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Vågar man spela turnering där nu? Hur blir det när dom avbryts på grund av nätverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EricT Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Som vanligt så haussar jag alltid B2B till moderatorernas stora förtret. Fast nu måste jag erkänna att det varit segt under två dagar. Det är INTE bra... Men nu verkar det vara OK, igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Ja, enda anledningen till att jag stannar där att jag verkligen gillar klienten. Bet-knappen med hur många % av potten man vill satsa är ju verkligen helt perfekt. Va, vart hittar du den? Känns inte som en supernödvändig sak men... jag har inte sett någon sådan. Det finns en liten "nedåt-pil" (har jag för mig) i samband med betknappen (eller om det var bet-sliden). Klickar du på den så kommer det upp en procenttabell med några vanliga betstorlekar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Nu krashade det totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ojgbg Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Finns någon sida typ primapoker.se fast för B2B. Eller e jag helt ute å svajar. (finns det massa klienter under BB skin??) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts