Gå till innehåll

B2B-nätverket nere?


tetris

Recommended Posts

Visserligen har B2B något emot mig och det råder totalt riggning där mot mig men för övrigt älskar jag verkligen deras klient.

 

Deras serverproblem är för mig dock helt oförstående att dom inte fixat till ännu och det ska mycket till innan jag ger b2b nätet en andra chans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen har B2B något emot mig och det råder totalt riggning där mot mig men för övrigt älskar jag verkligen deras klient.

 

Deras serverproblem är för mig dock helt oförstående att dom inte fixat till ännu och det ska mycket till innan jag ger b2b nätet en andra chans.

 

Ja, enda anledningen till att jag stannar där att jag verkligen gillar klienten. Bet-knappen med hur många % av potten man vill satsa är ju verkligen helt perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det nog. Sluta spela där. B2B har haft problem länge och jag tvivlar starkt på att problemet är så svårt att dom inte kunnat lösa det om dom har fokuserat på att reda ut det.

 

Sluta spela där för att visa att ni inte accepterar att dom inte gör något åt problemet, ni betalar ju ändå för en produkt (den massiva raken) och då ska väl den fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, enda anledningen till att jag stannar där att jag verkligen gillar klienten. Bet-knappen med hur många % av potten man vill satsa är ju verkligen helt perfekt.

 

Va, vart hittar du den? Känns inte som en supernödvändig sak men... jag har inte sett någon sådan.

 

Det finns en liten "nedåt-pil" (har jag för mig) i samband med betknappen (eller om det var bet-sliden). Klickar du på den så kommer det upp en procenttabell med några vanliga betstorlekar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...