Gå till innehåll

Fler som ska till London med Bestpoker 16-18 dec?


AoZ

Recommended Posts

Jag ska också dit :D

 

-_-, har ni redan fixat biljetter till fullham eller gör ni det på plats? Ingen Londonresa är ju fulländad utan en fin fotbollsmatch.

 

ProtiProt, hoppas du inte snarkar allt för mycket, verkar som om vi ska dela rum :P

 

Vihar fixat dom redan.. Tror jag iaf. Bäst att kolla.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

och jag kommer till london rätt tidigt.

 

Jag verkar ha dragit nitlotten som måste åke med 6,40 planet, har dryga timmen till flygplatsen.

 

Flyg ut: 6,40

checka in senast: 5.40 (antar att det är 1h om gäller?)

Bilresa: ca 1h 20min, dvs måste åka hemifrån 4,20

Frukost, göra sig iordning etc: 15min = 4,05

Sömrulle: -5h

 

Alarmet på klockan sätlls alltså på 4,05. Fyyyy faaaan.

Dessutom känner jag att jag håller på att bli sjuk :twisted:

 

Och inte kan jag checka in på hotellet innan kl 14, jag som hade velat checka in direkt pjag är i london för att ta o sova ut. (antar att det inte lär bli direkt tidiga kvällar/nätter)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag verkar ha dragit nitlotten som måste åke med 6,40 planet, har dryga timmen till flygplatsen.

 

Flyg ut: 6,40

checka in senast: 5.40 (antar att det är 1h om gäller?)

Bilresa: ca 1h 20min, dvs måste åka hemifrån 4,20

Frukost, göra sig iordning etc: 15min = 4,05

Sömrulle: -5h

 

Alarmet på klockan sätlls alltså på 4,05. Fyyyy faaaan.

Dessutom känner jag att jag håller på att bli sjuk

 

Och inte kan jag checka in på hotellet innan kl 14, jag som hade velat checka in direkt pjag är i london för att ta o sova ut. (antar att det inte lär bli direkt tidiga kvällar/nätter)

 

Jag hade ungefär samma problem, men det går inget flyg från midlanda till arlanda så tidigt på morgonen, utan jag blir tvungen att åka till arlanda ikväll för att övernatta där, sedan går mitt flyg 8.25 på morgonen så jag får lite sovmorgon iaf. :P

 

 

Någon som åker hem till arlanda på söndagen som vet när vi landar? det står inte på min biljett. :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska också dit :D

 

-_-, har ni redan fixat biljetter till fullham eller gör ni det på plats? Ingen Londonresa är ju fulländad utan en fin fotbollsmatch.

 

ProtiProt, hoppas du inte snarkar allt för mycket, verkar som om vi ska dela rum :P

 

Det är lugnt, ska plugga igen näsan och lägga mig på rygg så det kommer inte vara någon risk att jag inte snarkar, sova kan du göra när du kommit hem ;)

 

Jag åker neröver redan om en timme, åker buss hela natten och flyger sen från västerås imorrn kl 10, vi ses där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...