Gå till innehåll

stavrogin

Members
  • Innehåll Antal

    5
  • Gick med

  • Besökte senast

stavrogin's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. ..innan du kommenterar får du gärna läsa vad jag skrivit först. Det handlar ju inte om säkerhet, då skulle dom ju kräva alla dokument INNAN man sätter in pengar. ..Och standard, nej, utöver Everest är den enda sidan lirat på med samma förfarande Absolute poker....
  2. Nä, kanske inte borde gnälla. Kanske är lite gammeldags av mig som vill bli bemött och behandlad med respekt av dem jag spenderar pengar hos. Och nej, så här är det inte på alla sajter. Har spelat på crypto-, prima- och ongamenätverken, dessutom på flera av dess skin, och ALDRIG behövt gå genom denna procedur för att ta ut pengar...... Joeduck...vad är det som inte är så enkelt? Snälla, förklara för en imbecill som jag. Och smutskasta?? Jag berättar bara vad jag varit med om, och hur jag ser på situationen. Sedan får gärna Everest representant bemöta mina påståenden här.
  3. ...Ville som sagt ta ut pengar till mitt Netellerkonto, som jag även använde när jag satte in pengar. Borde ju inte vara något problem, tycker man. Men se de gick inte. NU KRÄVER DOM ATT JAG SKICKAR IN inscannade ID, KREDITKORT, KONTOUTDRAG samt nån annan förbannad enkät som jag ska skriva under. Dom motiverar detta utifrån en säkerhetsaspekt. Men, borde då detta inte kollas när jag SÄTTER in pengarna. Det skulle ju vara ÄNNU säkrare. Problemet är naturligtvis att ingen skulle orka/vilja skicka in denna information innan man fick börja spela. Dessutom, jag fick alltså inte ta ut pengarna, men däremot kunda jag spela vidare. MED SAMMA PENGAR. Dvs om jag nu skulle varit en bedragare, skulle jag utan vidare få spela bort den bedragnes pengar. PÅ VILKET SÄTT BEFRÄMJAR DET SÄKERHETEN? Kommer ni på Everest poker att ersätta den bedragne ifall jag lyckas spela ned rullen till noll? Så säkerhetsargumentet är således bara nys. Man vill bara att spelarna ska behålla sina pengar på kontot, spela vidare, och betala så mycket rejk som möjligt. Om det vore säkerheten som kom i första hand skulle naturligvis id, kontonr osv kontrolleras innan pengarna sätts in. Ursäkta ett långt inlägg, blir bara så jävla trött. Jävla bondfångare, det är vad ni är på Everst. Nä, dags dra vidare och informera om Everst metoder på andra forum. Peace
  4. ...vad har de med saken att göra??
  5. Mailade för cirkus tre dygn sedan supporten, väntar fortfarande på svar. Hur jävla länge ska man behöva vänta på ett svar? Sen igår begärde jag en utbetalningtill till mitt netellerkonto. Står att läsa i everest info att "Funds are generally processed within one business day". Fortfarande inte sett röken av några pengar. Så Everest, är det så här ni brukar behandla era kunder? Eller är det bara mig?
×
×
  • Skapa nytt...