VARNING för Coolbet!
Jag har spelat på Coolbet under 2018 och haft en bra upplevelse av både klienten och support, tills följande händer:
I december får jag ett mail om att pga licensieringen så måste jag ta ut alla mina pengar, öppna ett nytt konto och därefter sätta in pengar på det nya kontot.
Mailar tillbaka och blir lovad av Coolbet support att gamla pokerklienten kommer fungera.
Tömmer mitt konto, startar ett nytt konto och gör en insättning.
Efter 2 dagar kräver gamla pokerklienten uppdatering till nya.
Spelar en pokerturnering med nya klienten och inser att den fungerar väldigt dåligt. Klienten laggar otroligt och jag timar ut flera händer.
Tänker att jag i väntan på att de eventuellt löser barnsjukdomar med nya klienten tar ut pengarna från mitt konto och spelar någon annanstans.
Coolbet nekar nu mitt uttag och hänvisar att jag måste omsätta pengarna på mitt "nya" konto i Sportsbook eller Casino för att göra uttag.
Kontaktar Coolbet angående detta och påpekar att jag var tvungen att skapa ett nytt konto och göra en ny överföring pga licensieringen 2019.
Coolbet står fortfarande kvar vid sitt beslut trots min opponering.
Jag tycker inte att det här bemötandet är OK från Coolbets sida. Dels för att de lovade att gamla pokerklienten skulle fortsätta fungera och dels för att det vägrar betala ut min senaste insättning. Därför valde jag att posta den här varningen här och jag ser fram emot att Coolbets representant återkommer med en förklaring.