Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. HAHA sryyyyy
  2. jag kan va med på nåra flippar fast only on ftp
  3. Den här kommer på min top10 lista över låtar alla dar i veckan. Jag är inget speciellt metal/hårdrocks/alla dom andra fan men detnna är ju bara för briljant.
  4. Tjosan! Har varit rätt dålig på att uppdatera. Har inte lirat så mycket som jag borde. Fast när jag väl lirat har det gått bra. Kom semideep i nåt msop event i förrgår men loosade 3 all ins på typ 10 händer och busta. Fick 170 dollar eller nåt för besväret. Det har gått rätt bra sen jag gick upp på NL50. Ligger ett antal inköp upp trots rätt lite speltid, peppar peppar. Så sjukt tråkigt väder ute senaste dagarna. Man har hoppats att man ska kunna bättra på brännan men nej, då ere kallt och ruggigt ute. Vart är värmen? Aja, the grind goes on. Peace!
  5. Dom synar alltid All in pre med
  6. Fail!
  7. nice pics!! Alltid trevligt att få ett ansikte på forummedlemmar
  8. Min mage är fucked up. Riktigt jobbigt. Va ju nyss på vårdcentralen och fick reda på att jag hade svullna bihålor. Fick nässpray utskriven på recept. Nu är min mage helt sjuk oxå som sagt. Kan inte förklara va det är heller. Har iaf problem med sömnen tack vare det. Så ska nog ringa dom på måndag igen. Har iaf vart och köpa massa fiberrik mat+frukost. Tänkte försöka supa imorn och rensa magen på det sättet oxå Lite absinthe ska nog ta död på bakterier. Aja allt detta gör att jag inte alls e speciellt sugen på att grinda mycket Får inte in någon bra mängd. Lirade lite NL50 igår dock och gick +$200. Bjuder på en låt som man kommer äga sönder på dansgolvet till. Blir sjukligt partysugen när jag hör den.
  9. Va nyss och såg Terminator på bio. Fet action va det. Sådär jättebra film va det väl inte om man förvänta sig jättemycket. Jag förväntade mig dock mest fet action och det fick jag. Så jag är nöjd. Fast den kommer ju inte ha någon chans mot transformers. Finaltablade en turre tidigare idag men busta som 9a efter två loosade flippar . Fick 86$ för besväret så lite surt.
  10. wow! I like them all. Grattis oxå!
  11. Stockholm eller Göteborg? Blonda eller brunetter? Megan Fox eller Jessica Biel? Brad Pitt eller Shia Lebouf? Phil Ivey eller Tom Dwan? Pannkakor eller Pizza? Favoritartist? Favoritlåt? Bästa resemål? Ditt bästa tips i ämnet raggning? Ranka dessa frågor på en skala mellan 1-10
  12. Jag klarade iron man gold i april på nl25. Fick ju grinda som fan. Fast så jävla svårt är det inte. Och sen får man ju medaljer som man kan använda i iron man shoopen. Så ja det finns vits med att få iron man.
  13. Låg ute på balkongen och stekte idag samtidigt som jag kollade resebroschyrer igen. Blev så sugen att jag gick in och spela poker. Lirade en session NL50 och det gick fiiiint som satan. +4.5 inköp dvs +$225. Riktigt nöjd. Komme komma med en månadssummering av April så snart jag orkar skriva den. Men det blev en bra månad iaf. Tredje bästa nånsin tror jag. Nu ska jag iväg och äga på fifa09. Blir nog mer poker sen. Tjohejsan!
  14. Haslo

    Rooney

    ORD! Fyfan va vidrigt mitt va. Men det är det som är så bra med flickvän, dom gör sånt där åt en om man ber snällt
  15. Han spelade tennis och vann.
  16. Spelade inget igår och har inte spelat nåt hittills idag. E typ sjuk och lite annat så har inte haft någon lust. Ska till doktorn imorn tänkte jag. Få bukt med massa skit. Har inte lust till mycket nu när jag mår så as shit. Satt nyss på balkongen och solade samtidigt som jag drömde mig bort i massa resebroschyrer. Fan va sugen jag blev på att resa bort nu. Därav blev jag även sugen på att spela poker. För det är där jag kan klonka och få pengar till resa. Fast jag gick in för att jag skulle se Nadal vs Söderling men dom verkar ju inte visa den nånstans:-( Så nu fick det bli elitloppet istället. Tänkte starta upp någon turnering oxå efter att jag gjort hamburgare. bjuder dessutom på en riktigt bra låt.
  17. Haslo

    90-tals musik?

    om du har spotify
  18. HAHA lol
  19. För långt borta. Tar 40 minuter att gå dit typ. Jag får helt enkelt trycka i mig massa frukost på donken.
  20. haha fyfan för dig. Såg precis på icas hemsida att dom itne öppnar förrens 9. FML!
  21. gaah!! Tror jag avlider av hunger nu!
  22. haha jag vet inte. Har haft så dålig dygnsrytm så har inte orkat iväg till affären. Tack för att du nämner hamburgare. Nu blev jag ännu mer hungrig FYFAAAN, ge mig mat!! Jag hoppas ICA öppnar 7 idag. Så jag kan handla efter jag käkat på donken. 2.5 timme kvar nu bara...
  23. Lirade en session NL25 och slutade 2 inköp upp. " plussessioner irad nu vilket är smått otroligt. Hoppas det håller i sig. Är ju inte långt kvar av denna månad nu. Kommer sammanfatta den på söndag men som det ser ut nu så blir det en fin månad. Har inget att äta hemma heller. Riktigt dryyyygt. Måste va uppe till 7 så jag kan gå till donken och köpa frukost. Är sååå hungrig nu.
×
×
  • Skapa nytt...